Tylko online Generator Beta Marine Volvo

Generator Beta Marine Volvo 80 - 550 kVA

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Generatory Beta Marine oparte na silniku Volvo

Nasza oferta obejmuje generatory oparte na silnikach Volvo chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła. Wszystkie silniki z tej serii mogą uzyskać pełną klasę. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/ denny (poszyciowy) a także (w niektórych przypadkach) chłodzony wentylatorem poprzez radiator – ceny tych alternatywnych rozwiązań podajemy na życzenie (wersje chłodzone radiatorem są także dostępne w silnikach D9, D12 i D16). Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies).

kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model Cooling Method
88 93 D5A T Heat Exchanger Cooling
83 85 D5A T Radiator Cooling
106 116 D5A TA Heat Exchanger Cooling
134 142 D7A T Heat Exchanger Cooling
130 134 D7A T Radiator Cooling
159 170 D7A TA Heat Exchanger Cooling
277 308 D9 Heat Exchanger Cooling
263 284 D9 Radiator Cooling
352 423 D13 Heat Exchanger Cooling
339 410 D13 Radiator Cooling
423 470 D13 Heat Exchanger Cooling
400 448 D13 Radiator Cooling
530 588 D16 Heat Exchanger Cooling
508 553 D16 Radiator Cooling

Cena generatora obejmuje:

Generator morski z możliwością uzyskania pełnej klasy. Standardowa wersja obejmuje podwójne filtry paliwa i elastyczne złącza paliwa na zasilaniu i powrocie o dużej wytrzymałości na ogień – zatwierdzone przez towarzystwa klasyfikacyjne. Podwójne (dwuścienne) wtryskowe przewody paliwa w silniku D5 i D7 – nie są one wymagane w przypadku innych modeli silnika ponieważ zastosowano tam pompowtryski. Modele D9, D12 i D16 posiadają wymienne filtry oleju i Certyfikat EIAPP. Zaszeregowanie opiera się na wzroście temperatury Klasy „F" w nieograniczonych warunkach morskich.

Generatory Beta Marine Volvo  - Specyfikacja

Generatory morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzuje się stałym, ciągłym wydatkiem mocy, o prądzie trójfazowym, 0,8 P.F. i możliwości 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem  ISO. W wersji standardowej obejmują:

  • zmarynizowany silnik Volvo chłodzony poprzez wymiennik ciepła, przystosowany do pracy ciągłej zgodnie z ISO 3046. Jest to agregat morski z możliwością uzyskania pełnej klasy. Standardowa wersja obejmuje podwójne filtry paliwa i elastyczne złącza paliwa na zasilaniu i powrocie o dużej wytrzymałości na ogień – zatwierdzone przez towarzystwa klasyfikacyjne. Podwójne (dwuścienne) wtryskowe przewody paliwa w silniku D5 i D7 – nie są one wymagane w przypadku innych modeli silnika ponieważ zastosowano tam pompowtryski.
  • układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym, chłodnicę oleju oraz pompkę do usuwania oleju z miski olejowej,
  • chłodzone wodą kolektory wydechowe z kolankiem i kompensatorem wyprowadzającymi spaliny.
  • 24-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika; Izolowany powrót dostosowany do warunków morskich,
  • panel łączący funkcję Start/Stop silnika oraz funkcje alarmowe i kontrolne; zamontowany jest on na agregacie i podłączony do podzespołów silnika; modele D5 i D7 posiadają nasz standardowy panel zawierający: stacyjkę na kluczyk do uruchamiania i odstawiania silnika, wskaźnik ciśnienia oleju, wskaźnik temperatury chłodziwa, tachometr/ licznik godzin pracy, układ automatycznego odstawiania silnika w przypadku niskiego ciśnienia oleju, wysokiej temperatury chłodziwa, zbyt dużych obrotów silnika; lampki wskazujące błędy oraz tryb pracy - panel umożliwia także samodzielne podłączenie wyłącznika awaryjnego; modele D9, D12 i D16 zawierają modularny sterownik silnika w wersji morskiej z przyciskami do uruchamiania i odstawiania silnika, zatwierdzony przez towarzystwa klasyfikacyjne, który kontroluje wszystkie parametry silnika; zamontowany ekran umożliwia bezpośredni odczyt ciśnienia oleju, temperatury wody i podaje informacje o stanie silnika - moduł ten umożliwia także automatyczne odstawienie silnika w przypadku wystąpienia błędu lub awarii i posiada możliwość wysłania sygnału do układu sterowania statku,
  • sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
  • standardowy filtr paliwa, oleju i powietrza Volvo,
  • marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku. Prądnica jest wyposażona w autoregulację i samowzbudzanie, posiada skrzynkę połączeniową wraz automatycznym regulatorem napięcia i jest w pełni dostosowana do pracy w temperaturze 45°C,
  • silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,
  • marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,
  • kolor: kolory Volvo,
  • każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001. (W przypadku silników z turbodoładowaniem dopuszczalne obciążenie jest obniżone zgodnie z ISO 3046).

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.