Tylko online Generator Beta Marine Perkins

Generator Beta Marine Perkins 30 - 120 kVA

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Produkujemy agregaty oparte na silnikach Perkins chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/ denny (poszyciowy) a także (w niektórych przypadkach) chłodzony wentylatorem poprzez radiator – ceny tych alternatywnych rozwiązań podajemy na życzenie. Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies).

Agregaty Beta Marine - Specyfikacja

Agregaty morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzują się stałym, ciągłym wydatkiem mocy, o prądzie trójfazowym, współczynniku mocy 0,8 i możliwości 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem ISO. W wersji standardowej obejmują:

• zmarynizowany silnik Perkins chłodzony poprzez wymiennik ciepła, przystosowany do pracy ciągłej zgodnie z ISO 3046,

• układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym, a dodatkowo wyposażony w chłodnicę oleju oraz pompkę do usuwania oleju z miski olejowej,

• chłodzone wodą kolektory wydechowe z króćcami wyprowadzającymi spaliny,

• 12-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika; izolowana masa dostosowany do warunków morskich.

• panel sterowania z przyciskiem Start/Stop silnika, alarmem, zamontowany na agregacie i podłączony do podzespołów silnika, zawierający: stacyjkę na kluczyk do uruchamiania i odstawiania silnika, wskaźnik ciśnienia oleju, wskaźnik temperatury chłodziwa, tachometr/ licznik godzin pracy, układ automatycznego odstawiania silnika w przypadku niskiego ciśnienia oleju, wysokiej temperatury chłodziwa, zbyt dużych obrotów; lampki wskazujące błędy, tryb pracy (panel umożliwia także samodzielne podłączenie wyłącznika awaryjnego),

• sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
• standardowy filtr paliwa, oleju i powietrza Perkins; elastyczne połączenia przewodów paliwa,

• marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku; prądnica jest wyposażona w autoregulację i samowzbudzanie, posiada skrzynkę połączeniową wraz automatycznym regulatorem napięcia i jest w pełni dostosowana do pracy w temperaturze 45°C,
• silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,

• marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,

• kolor: błękitny Perkins Sabre Blue i czarny,

• każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001 (W przypadku silników z turbodoładowaniem dopuszczalne obciążenie jest obniżone zgodnie z ISO 3046).

Elementy opcjonalne i dodatki

• Opcje silnika: alternatywne opcje chłodzenia silnika: chłodzenie kilowe lub poprzez radiator chłodzony wirnikiem (wydatek silnika chłodzonego radiatorem jest trochę niższy ze względu na moc zużywaną przez wirnik),

- uruchamianie poprzez 24-woltowy rozrusznik silnika lub za pomocą sprężonego powietrza oraz drugi sposób uruchamiania,

- akumulatory rozruchowe,

- tłumik ‘suchego’ wydechu,

- tłumik wydechu z łapaczem iskier,

- mieszacz wody w przypadku silników z chłodzeniem poprzez wymiennik ciepła,

- separatory wody w paliwie,

- podwójne filtry paliwa z elastycznymi przewodami doprowadzającymi paliwo,

- podwójne (jedna rurka w drugiej) paliwowe przewody wysokiego ciśnienia (nie są one przedmiotem standardowej specyfikacji).

• Opcje alternatora: grzałki antykondensacyjne, zespół przyłączy, wykrywanie 3 faz itp.

• Opcje prądnicy:

- prądnica oparta na dwóch łożyskach ze sprzęgłem elastycznym i analizą drgań skrętnych,

- dodatkowe przełączniki alarmowe do pracy UMS,

- praca synchroniczna,

- automatyczne urządzenie informujące o awarii sieci,

- zdalne panele sterowania,

- panele z wyjściami magistrali, itp.

• Agregaty są produkowane pod wymagania towarzystw klasyfikacyjnych: Lloyds Register, Det Norske Veritas, Bureau Veritas, American Bureau of Shipping, Germanischer Lloyd, RINA itp.

• Wszystkie towary są oferowane i dostarczane zgodnie z „Ogólnymi warunkami sprzedaży i przetargów” Beta Marine Limited.

Opcje i akcesoria

- podwójne wymienne filtry paliwa z separatorem wody,

- elastyczne przewody paliwowe (zatwierdzone przez towarzystwa klasyfikacyjne),

- podwójne przewody (jedna rurka w drugiej) wtryskowe wraz z alarmem na kolektorze, zazwyczaj potrzebnym, aby spełnić wymogi SOLAS,

- akumulator kwasowo-ołowiowy oraz przewody akumulatorów zamocowane w korycie na podstawie agregatu – 12 lub 24-woltowy,

- 24-woltowa instalacja rozruchowa zamiast 12-woltowej,

- praca synchroniczna, zaprogramowana w sterowniku, umożliwiająca podniesienie prędkości pracy silnika oraz odbiór niższych sygnałów, a dodatkowo obwód przyłączeniowy dla drugiego agregatu oraz potencjometr dostrojczy,

- grzałka antykondensacyjna w agregacie (jednofazowa na prąd zmienny),

- grzejnik płaszczowy (jednofazowy na prąd zmienny),

- prądnica oparta na dwóch łożyskach ze sprzęgłem elastycznym,

- obliczenia skrętne przeznaczone pod zatwierdzenie Klasy, z wyłączeniem opłat pobieranych przez towarzystwo klasyfikacyjne, które jeśli zostaną poniesione, bez opłat dodatkowych przejdą na zamawiającego,

- alternatywny sposób uruchamiania agregatu – za pomocą linki,

- układ zdalnego przełączania na zasilania z generatora w przypadku zaniku zasilania z sieci energetycznej; możliwość załączania generatora z programatora lub zdalnie.

Tłumiki wydechu wraz z połączeniami i kołnierzami łącznymi (bez mocowania): ‘suche tłumiki’ lub ‘suche’ tłumiki z łapaczami iskier

Opłaty za uzyskanie klasy – wynoszą około 15% wartości agregatu.

Wszelkie dodatkowe opłaty za aprobaty rysunków lub obliczenia dokonane przez towarzystwo klasyfikacyjne będą przenoszone na klienta bez dodatkowych opłat.

Panele i wyłączniki są najczęściej elementami rozdzielni i automatyki statków. Możemy je zaoferować jako dodatkowe wyposażenie generatora:

• trójfazowy panel montowany zewnętrznie na skrzynce połączeniowej agregatu i podłączony do złączy agregatu wraz z amperomierzami prądu zmiennego, woltomierzem z przełącznikiem, częstotliwościomierzem - zabezpieczonymi bezpiecznikami,

• wyłącznik (MCCB) w zamknięciu zamontowany na agregacie i podłączony do wyjść agregatu.

Uwagi: Alternatory są dobierane, aby sprostać wymogom agregatów morskich pod względem wzrostu temperatury (Klasa “F”) w warunkach maszynowni okrętowej, gdzie temperatura dochodzi do 45°C.

Wymiary podstawy agregatu mogą różnić się w zależności od wymaganego napięcia/ częstotliwości urządzenia.

kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model EU Emission Compliance
9 11 B403D.11G Stage IIIA
13 15 B403D.15G Stage IIIA
20 23 B404D.22G Stage IIIA
30 35 B1103A.33G
30 35 B1103D.33G3 Stage IIIA
43 53 B1103A.33TG1
60 66 B1104D.44TG3 Stage IIIA
65 76 B1104A.44TG1
80 90 B1104A.44TG2
123 135 B1106.70TG
kVA Rating 1 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 1 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model EU Emission Compliance
8 9.5 B403D.11G Stage IIIA
12 14 B403D.15G Stage IIIA
18 21 B404D.22G Stage IIIA
28 32 B1103A.33G
28 32 B1103D.33G Stage IIIA
40 48 B1103A.33TG1
55 60 B1104D.33TG3 Stage IIIA
60 70 B1104A.44TG1

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.