Tylko online Genator Beta Marine Perkins-Sabre

Generator Beta Marine Perkins Marine 13 - 100 kVA

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Produkujemy agregaty oparte na silnikach Perkins-Sabre chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/ denny (poszyciowy) a także (w niektórych przypadkach) chłodzony wentylatorem poprzez radiator – ceny tych alternatywnych rozwiązań podajemy na życzenie. Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies).

Agregaty Beta Marine - Specyfikacja

Agregaty morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzują się stałym, ciągłym wydatkiem mocy (Prime), o prądzie trzyfazowym, 0,8 P.F. i możliwości 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem ISO. W wersji standardowej obejmują:

• zmarynizowany silnik Perkins-Sabre chłodzony poprzez wymiennik ciepła, przystosowany do pracy ciągłej zgodnie z ISO 3046,

• układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym, chłodnicę oleju oraz pompkę do usuwania oleju z miski olejowej,

• chłodzone wodą kolektory wydechowe z króćcami i elastycznym połączeniem wyprowadzającym spaliny,

• 12-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika; Izolowana masa dostosowana do warunków morskich,

panel sterowania z przyciskiem Start/Stop silnika, alarmem, zamontowany na agregacie i podłączony do podzespołów silnika, zawierający: stacyjkę na kluczyk do uruchamiania i odstawiania silnika, wskaźnik ciśnienia oleju, wskaźnik temperatury chłodziwa, tachometr/ licznik godzin pracy, układ automatycznego odstawiania silnika w przypadku niskiego ciśnienia oleju, wysokiej temperatury chłodziwa, zbyt dużych obrotów silnika; lampki wskazujące błędy, tryb pracy - panel umożliwia także samodzielne podłączenie wyłącznika awaryjnego,

• sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
• standardowy filtr paliwa, oleju i powietrza Perkins Sabre.; elastyczne połączenia przewodów paliwa,

• marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku; prądnica jest wyposażona w autoregulację i samowzbudzanie, posiada skrzynkę połączeniową wraz automatycznym regulatorem napięcia i jest w pełni dostosowana do pracy w temperaturze 45°C,
• silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,

• marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,

• kolor: błękitny Perkins Sabre Blue i czarny,

Każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001. (W przypadku silników z turbodoładowaniem dopuszczalne obciążenie jest obniżone zgodnie z ISO 3046).

Elementy opcjonalne i dodatki:

• Opcje silnika:

- alternatywne opcje chłodzenia silnika: chłodzenie kilowe lub poprzez radiator chłodzony wirnikiem (wydatek silnika chłodzonego radiatorem jest trochę niższy ze względu na moc zużywaną przez wirnik),

- uruchamianie poprzez 24-woltowy rozrusznik silnika lub za pomocą sprężonego powietrza oraz drugi sposób uruchamiania,

- akumulatory rozruchowe,

- tłumik ‘suchego’ wydechu,

- tłumik wydechu z łapaczem iskier,

- mieszacz wody w przypadku silników z chłodzeniem poprzez wymiennik ciepła,

- separatory wody w paliwie,

- podwójne filtry paliwa z elastycznymi przewodami doprowadzającymi paliwo,

- podwójne (jedna rurka w drugiej) paliwowe przewody wysokiego ciśnienia (nie są one przedmiotem standardowej specyfikacji).

• Opcje alternatora:

- grzałki antykondensacyjne,

- zespół przyłączy,

- wykrywanie 3 faz, itp.

• Opcje prądnicy:

- prądnica oparta na dwóch łożyskach ze sprzęgłem elastycznym i analizą wibracji skrętnych,

- dodatkowe przełączniki alarmowe do pracy UMS,

- praca synchroniczna,

- automatyczne urządzenie informujące o awarii sieci,

- zdalne panele sterowania,

- panele z wyjściami magistrali, itp.

• Agregaty są produkowane pod wymagania towarzystw klasyfikacyjnych: Lloyds Register, Det Norske Veritas, Bureau Veritas, American Bureau of Shipping, Germanischer Lloyd, RINA itp.

• Wszystkie towary są oferowane i dostarczane zgodnie z „Ogólnymi warunkami sprzedaży i przetargów” Beta Marine Limited.

Opcje i akcesoria

- Podwójne wymienne filtry paliwa z separatorem wody,

- elastyczne przewody paliwowe (zatwierdzone przez towarzystwa klasyfikacyjne),

- podwójne przewody (jedna rurka w drugiej) wtryskowe wraz z alarmem na kolektorze, zazwyczaj potrzebnym, aby spełnić wymogi SOLAS,

- akumulator kwasowo-ołowiowy oraz przewody akumulatorów zamocowane w korycie na podstawie agregatu – 12 lub 24-woltowy,

- 24-woltowa instalacja rozruchowa zamiast 12-woltowej,

- praca synchroniczna, zaprogramowana w sterowniku, umożliwiająca podniesienie prędkości pracy silnika oraz odbiór niższych sygnałów, a dodatkowo obwód przyłączeniowy dla drugiego agregatu oraz potencjometr dostrojczy,

- grzałka antykondensacyjna w agregacie (jednofazowa na prąd zmienny),

- grzejnik płaszczowy (jednofazowy na prąd zmienny),

- prądnica oparta na dwóch łożyskach ze sprzęgłem elastycznym,

- obliczenia skrętne przeznaczone pod zatwierdzenie Klasy, z wyłączeniem opłat pobieranych przez towarzystwo klasyfikacyjne, które jeśli zostaną poniesione, bez opłat dodatkowych przejdą na zamawiającego,

- alternatywny sposób uruchamiania agregatu – za pomocą linki,

- układ zdalnego przełączania na zasilania z generatora w przypadku zaniku zasilania z sieci energetycznej. Możliwość załączania generatora z programatora lub zdalnie,

- tłumiki wydechu wraz z połączeniami i kołnierzami łącznymi (bez mocowania): ‘suche tłumiki’ lub ‘suche’ tłumiki z łapaczami iskier,

Opłaty za uzyskanie klasy – wynoszą one około 15% wartości agregatu.

Wszelkie dodatkowe opłaty za aprobaty rysunków lub obliczenia dokonane przez towarzystwo klasyfikacyjne będą przenoszone na klienta bez dodatkowych opłat.

Panele i wyłączniki są najczęściej elementami rozdzielni i automatyki statków. Możemy je zaoferować jako dodatkowe wyposażenie generatora:

• trójfazowy panel montowany zewnętrznie na skrzynce połączeniowej agregatu i podłączony do złączy agregatu wraz z amperomierzami prądu zmiennego, woltomierzem z przełącznikiem, częstotliwościomierzem - zabezpieczonymi bezpiecznikami,

• wyłącznik (MCCB) w zamknięciu zamontowany na agregacie i podłączony do wyjść agregatu.

Uwagi: Alternatory są dobierane, aby sprostać wymogom agregatów morskich pod względem wzrostu temperatury (Klasa “F”) w warunkach maszynowni okrętowej, gdzie temperatura dochodzi do 45°C.

Wymiary podstawy agregatu mogą różnić się w zależności od wymaganego napięcia/ częstotliwości urządzenia.

kVA Rating 3 Phase @ 0.8PF

kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model
13 15.5 415GM
19.5 21.5 422GM
27.5 33 422TGM
35 42 4.4GM
48 55 4.4GM
64 72 4.4TGM
86 93 4.4TWGM
106 120 4.4TW2GM
kVA Rating 1 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 1 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model
12 14 415GM
18 20 422GM
25 30 422TGM
35 42 4.4GM
44 51 4.4GM
60 67 4.4TGM
80 87 4.4TWGM

Note: The 6TG2AM and 6TWGM models have been discontinued and are no longer available.

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.