Tylko online Generator Beta Marine Cummins

Generator Beta Marine Cummins 50 - 1100 kVA

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Generatory Beta Marine oparte na silniku Cummins

Nasza podstawowa oferta obejmuje generatory oparte na silnikach Cummins chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/ denny (poszyciowy) a także (w niektórych przypadkach) chłodzony wentylatorem poprzez radiator – ceny tych alternatywnych rozwiązań podajemy na życzenie. Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies).

kVA Rating 3 Phase @ 0,8 PF

kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model
85 101 6BT5.9D1M
102 129 6BT5.9D2M
140 160 6CT8.3DM
185 225 6CTA8.3DM
135 157 QSB7DM
186 208 QSB7DM
240 288 QSM11DM
308 370 QSM11DM
420 494 KTA19D1M
480 563 KTA19D1M
508 675 QSK19DM
870 960 KTA38D1M
1000 1130

KTA38D1M

Generatory Beta Marine  - Specyfikacja

Generatory morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzują się stałym, stałym wydatkiem mocy, przy prądzie przemiennym trójfazowym, współczynniku mocy 0,8 i możliwością 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem  ISO. Standardowa wersja obejmuje:

  • zmarynizowany silnik Cummins Marine chłodzonego poprzez wymiennik ciepła, przystosowany do pracy ciągłej zgodnie z ISO 3046,
  • układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym; ponadto kolektor wydechowy chłodzony wodą (z wyjątkiem 6CT),
  • kolanko wydechowe wraz z kompensatorem,
  • 24-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika; izolowany powrót dostosowany do warunków morskich.
  • panel sterowania z przyciskiem Start/Stop silnika, alarmem,  zamontowany na generatorze i podłączony do podzespołów silnika, zawierający: stacyjkę na kluczyk do uruchamiania i odstawiania silnika, wskaźnik ciśnienia oleju, wskaźnik temperatury chłodziwa, tachometr/ licznik godzin pracy, układ automatycznego odstawiania silnika w przypadku niskiego ciśnienia oleju, wysokiej temperatury chłodziwa, zbyt dużych obrotów silnika, a ponadto lampki wskazujące błędy, tryb pracy oraz możliwość podłączenia wyłącznika bezpieczeństwa zamontowanego na statku,
  • sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
  • standardowy filtr paliwa, oleju i powietrza Cummins; elastyczne połączenia przewodów paliwa,
  • chłodnica oleju oraz pompka do usuwania oleju z silnika,
  • suchy filtr powietrza,
  • marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku; prądnica jest wyposażona w autoregulację i samowzbudzanie,
  • silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie.,
  • marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,
  • kolor: biały – typ Cummins,
  • każdy generator przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001, (w przypadku silników z turbodoładowaniem dopuszczalne obciążenie jest obniżone zgodnie z ISO 3046),

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.