Tylko online Generator Beta Marine Deutz

Generator Beta Marine Deutz 80 - 440 kVA

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Generatory Beta Marine oparte na silniku Deutz

Nasza podstawowa oferta obejmuje generatory oparte na silnikach Deutz chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła o specyfikacji umożliwiającej nadanie pełnej klasy. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/ poszyciowy (dostępne są także agregaty chłodzone poprzez radiator). Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies).

kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model Generator Frame Size
88 93 BF4M1013M ECP34-2S
106 116 BF4M1013MC ECP34-1L
134 142 BF6M1013M ECO38-1SN
159 170 BF6M1013MC ECO38-2SN
246 268 BF6M1015M ECO38-2LN
330 364 BF6M1015MC ECO40-1S
450 490 BF8M1015MC ECO40-3S

Generatory Beta Marine  - Specyfikacja umożliwiająca uzyskanie klasy

Generatory morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzuje się stałym, ciągłym wydatkiem mocy (Prime), o prądzie trójfazowym, 0,8 P.F. i możliwości 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem  ISO. W wersji standardowej składają się z:

  • zmarynizowanego silnika Deutz wyprodukowanego w Niemczech,
  • układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym,
  • wyłączniki alarmowe ciśnienia i temperatury wody,
  • kolektor wydechowy chłodzony wodą wraz z kompensatorem,
  • 24-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika. Izolowany powrót dostosowany do warunków morskich.
  • panel sterowania z przyciskiem Start/Stop silnika, alarmem,  zamontowany na agregacie i podłączony do podzespołów silnika, zawierający: zatwierdzony do użycia w warunkach morskich modularny sterownik silnika monitorujący parametry silnika z przyciskami do uruchamiania i odstawiania oraz z wyświetlaczem bezpośredni odczyt ciśnienia oleju i wody chłodzącej oraz stan silnika -moduł ten umożliwia automatyczne wyłączenie silnika w przypadku wystąpienia błędu  oraz umożliwia podanie sygnału do układu sterowania statku,
  • sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
  • standardowy filtr oleju z pompką do usuwania oleju z silnika; chodnica oleju; wyłączniki temperaturowe i ciśnieniowe,
  • standardowy filtr paliwa oraz filtr podwójny.; przewody elastyczne odporne na ogień z uznaniem towarzystwa klasyfikacyjnego; dwuścienne przewody paliwowe wysokiego ciśnienia z alarmem wycieku,
  • marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku (większe agregaty mają podwójne łożysko). Prądnica jest wyposażona w autoregulację napięcia i samowzbudzanie. Prądnica spełnia standardy morskie pod względem wzrostu temperatury (Klasa “F") w warunkach maszynowni okrętowej, gdzie temperatura dochodzi do 45/50°C.
  • silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,
  • marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,
  • każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001,
  • specyfikacja pozwalająca uzyskać klasę.

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.