Tylko online Generator Beta Marine Scania

Generator Beta Marine Scania 200 - 600 kVA

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Generatory Beta Marine oparte na silniku SCANIA

Nasza oferta obejmuje generatory oparte na silnikach Scania chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła o specyfikacji umożliwiającej nadanie pełnej klasy. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/ poszyciowy (Generatory Scania nie mogą mieć chłodzenia poprzez radiator). Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies)

kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 50 Hz - 1,500 rpm kVA Rating 3 Phase @ 0.8 PF 60 Hz - 1,800 rpm Generating Set Model
200 200 DI09 074M 04-01
230 230 DI09 074M 04-01
255 255 DI09 074M 04-02
316 316 DI09 074M 04-03
331 331 DI13 074M 04-04
379 379 DI13 074M 04-05
- 442 DI13 074M 04-01
442 500 DI13 074M 04-02
500 - DI16 074M 04-03
505 550 DI16 074M 04-01
530 600 DI16 074M 04-02
565 650 DI16 074M 04-03
600 700 DI16 074M 04-04
635 760 DI16 090M 04-45

Cena generatora Beta Marine Scania obejmuje

 Specyfikację mogącą otrzymać pełną klasę, która uwzględnia podwójne filtry paliwa oraz elastyczne przewody paliwa zasilania i powrotu paliwa posiadające uznanie towarzystw klasyfikacyjnych; podwójne (dwuścienne) przewody wtryskowe paliwa nie są wymagane ponieważ silniki mają pompowtryski. Specyfikacja UMS jest podana poniżej jako opcja ponadstandardowa. Wszystkie silniki spełniają normy IMO / Tier II.

Generatory Beta Marine  - Specyfikacja umożliwiająca uzyskanie klasy

Generatory morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzują się stałym, ciągłym wydatkiem mocy (Prime), o prądzie trzyfazowym, 0,8 P.F. i możliwości 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem  ISO. W wersji standardowej składają się z:

  • zmarynizowanego silnika SCANIA wyposażonego w wymiennik ciepła chłodzony wodą, przystosowane do ciągłej pracy i podane parametry odpowiadają Heavy Duty, zgodnie z ISO 3046; specyfikacja silnika umożliwia otrzymanie pełnej klasy, obejmuje ona: podwójny filtr paliwa  i elastyczne złącza paliwa dla zasilania i powrotu (posiadają one uznanie klasowe); w przypadku silników Scania nie są wymagane podwójne przewody paliwowe ponieważ wyposażono je w pompowtryski,
  • układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym. W zestawie znajduje się pompa do usuwania oleju z miski olejowej,
  • kolektor wydechowy chłodzony wodą wraz z kompensatorem,
  • 24-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika; Izolowany powrót dostosowany do warunków morskich,
  • panel sterowania z przyciskiem Start/Stop silnika, alarmem,  zamontowany na agregacie i podłączony do podzespołów silnika, zawierający: zatwierdzony do użycia w warunkach morskich modularny sterownik silnika monitorujący parametry silnika z przyciskami do uruchamiania i odstawiania oraz z wyświetlaczem bezpośredni odczyt ciśnienia oleju i wody chłodzącej oraz stan silnika - moduł ten umożliwia automatyczne wyłączenie silnika w przypadku wystąpienia błędu  oraz umożliwia podanie sygnału do układu sterowania statku,
  • sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
  • standardowy filtr oleju, paliwa i powietrza Scania,
  • marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku. Prądnica jest wyposażona w autoregulację i samowzbudzanie. Prądnica spełnia standardy morskie pod względem wzrostu temperatury (Klasa “F") w warunkach maszynowni okrętowej, gdzie temperatura dochodzi do 45/50°C,
  • silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,
  • marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,
  • kolor: kolor Scania,
  • każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001.

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.