Tylko online Amortyzator 800-071

Amortyzator 800F

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Amortyzatory serii 800.

Dzięki odpowiedniemu projektowi amortyzatorów serii 800, po instalacji silnika możliwe jest dokonianie jego szybkiej regulacji. Wszystkie amortyzatory posiadają regulację wysokości. Stalowy pierścień u podstawy amortyzatora stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika. Elementy stalowe są ocenkowane w celu zabezpieczenia antykorozyjnego.

Aby odpowiednio dobrać amortyzator do silnika z naszej oferty wymagane są następujące informacje:

  1. Typ silnika i liczba cylindrów,
  2. Typ przekładni i redukcja,
  3. Masa silnika wraz z przekładnią,
  4. Miejsce koła zamachowego (standardowo między silnikiem a przekładnią, czy nietypowo),
  5. Rozkład łap montażowych silnika,
  6. Położenie środka ciężkości silnika (jeżeli nie da się określić środka ciężkości silnika, należy przyjąć, że masa rozkłada się w następujący sposób: 40% masy na przedniej parze amortyzatorów i 60% na tylnej parze amortyzatorów, od strony przekładni),
  7. Przy montażu silnika należy pamiętać by różnica między kompresją prawego i lewegoamortyzatora była możliwie jak najmniejsza. Maksymalna różnica kompresji pary amortyzatorów nie może przekroczyć 1 mm. Uwaga - nie dotyczy to różnicy między przednią a tylną parą amortyzatorów, która może być większa w zależności od rozkładu masy!

Zakres
obciążenia

Maksymalna
kompresja
Odchylenie Wysokość nakrętki
regulacyjnej
23-81 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 14 mm
36-106 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 14 mm
55-187 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 14 mm
114-256 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 14 mm
136-310 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 14 mm
36-107 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 11 mm
55-188 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 11 mm
114-257 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 11 mm
136-311 kg 2,3-5,4 mm 2,3 mm 11 mm

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.