Tylko online Beta 43 Saildrive

BETA43-SD

Beta 43 Saildrive

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.

Silniki Beta Marine z przekładniami Saildrive:

  4-cylindrowy, wolnossący silnik wysokoprężny osiągający 43 KM przy 2800 rpm i pojemności skokowej 1999 cm3 (zgodny z dyrektywą dot. emisji spalin dla silników do celów przyjemnościowych). Chłodzone poprzez wymiennik ciepła, z wtryskiem pośrednim oparte na silnikach KUBOTA, wyposażone w specjalne ciężkie koło zamachowe zapewniające równą pracę przy obciążeniu śrubą, trójwirowy system spalania przekładający się na cichą pracę, niski poziom emisji i niskie zużycie paliwa, cichy wałek krzywkowy napędzany zębatką daje wspaniałą niezawodność i umożliwia łatwe serwisowanie – brak łańcucha rozrządu, czy pasków, które podlegają zużyciu, wyposażony również w kolektor wydechowy chłodzony wodą, alternator 65 A – o maksymalnym wydatku przy prędkości marszowej jednostki oraz 12V rozrusznik, świece żarowe do rozruchu w temperaturze poniżej 5°C. Posiada w zestawie standardowy panel sterowania ‘ABV’, filtr paliwa i mechaniczna pompa, filtr oleju i pompka do usuwania oleju z miski, możliwość instalacji pod kątem maksymalnie 15° w pozycji poziomej oraz 25° gdy występować będą przechyły. Posiada również standardowe łapy saildrive i amortyzatory gumowe.

Silnik wysokoprężny z turbosprężarką 4-cylindrowy
Moc 43 KM
Obroty maksymalne 2800 rpm
Maksymalny moment obrotowy 129 Nm
Pojemność 1999 cm3
Wtrysk paliwa bezpośredni
Standardowy alternator 12V 70A

Rozwiązanie nr 1:

Nowy silnik Beta Marine – montowany do Twojej istniejącej przekładni Volvo 110S, 120S lub Yanmar SD20 z opcjonalnymi specjalnymi „łapami”.

Rozwiązanie nr 2:

Nowy silnik Beta Marine z zamontowaną przekładnią SeaProp 60, specjalnymi łapami, gotowy do montażu w istniejącym łożu.

W ramach tej opcji dostarczamy kompletny silnik z przekładnią Saildrive, które są dopasowane do istniejącego łoża laminatowego.

Wyposażamy nasze silniki w niezawodne przekładnie Saildrive Technodrive SeaProp 60, płytkie miski olejowe i specjalne łapy, które są dopasowane do istniejącego łoża laminatowego.

Na naszej stronie można znaleźć szczegółowe rysunki wymiarowe do wypełnienia przez właściciela jednostki, które umożliwiają nam wykonanie łap dopasowanych do danej łódki.

Rozwiązanie nr 3:

Kompletne rozwiązanie Saildrive z nowym silnikiem Beta Marine z zamontowaną przekładnią Se

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.