Silnik Beta 45

BETA45-TMC60

Silnik Beta 45T

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.
Beta 45 - Silnik diesla o mocy nominalnej 45 KM.

4-cylindrowy, wolnossący silnik diesla o mocy 45 KM, obrotach maksymalnych 3000 rpm i pojemności skokowej 1498 cm3.

Silnik spełnia surowe normy emisyjne i jest zgodny z euroepjską dyrektywą dot. emisji spalin dla silników do celów przyjemnościowych (RCD 2 - Recreational Craft Directive 2013/3/EU z poprawkami) a także spełnia normy amerykańskie (EPA Tier 3 - U.S Environmental Protection Agency ).

Silnik Beta 105 jest zbudowany na trwałym żeliwnym bloku, który zapewni silnikowi prawdziwą długowieczność.
Niezawodność silników Beta wynika z tradycyjnego podejścia do konstrukcji trwałych silników przystosowanych do pracy. Angielski konserwatyzm jest tu w pełni widoczny: jakichkolwiek układów elektronicznych a sam silnik ma spory zapas mocy. Wszystkie silniki Beta są w pełni mechaniczne. Dotyczy to w szczególności układu wtryskowego, który jest realizowany w pełni mechanicznie, co zapewnia mu niezwykłą trwałość i niezawodność. Wszystkie silniki Beta opierają się na wyjątkowym trójwirowym wtrysku paliwa, który redukuje spalanie oraz przekłada się na wyrównanie pracy silnika. Silniki Beta znane są z gładkiej pracy w pełnym zakresie mocy, w szczególności w zakresie niskich obrotów, dzięki czemu są cichsze i wykazują większą kulturę pracy niż wiele nowocześniejszych rozwiązań.
Każdy żeglarz chce mieć prosty silnik, z którym sam sobie poradzi w każdej sytuacji. Silnik, który zawsze odpali, nie straszne mu gorszej jakości paliwo a regularnie serwisowany odwdzięczy się długowiecznością, niezawodnością i niskim spalaniem.
Silniki Beta Marine spełniają surowe normy emisji nie tylko Europejskie, lecz także Amerykańskie, dzięki czemu jachty z silnikami Beta Marine mogą swobodnie pływać po wodach terytorialnych USA i Kanady.
 
Silnik Beta posiada standardowo:
  • podwójny układ chłodzenia: zamknięty (wewnętrzny) i otwarty, zbudowany na wymienniku ciepła, (dostępna jest także wersja oparta na wymienniku kilowym),
  • pompę wody słodkie,
  • pompę wody zaburtowej,
  • trwały kolektor wydechowy chłodzony wodą,
  • mieszacz spalin wykonany techniką odlewu (jednorodna struktura odlewu wydłuża jego żywotność),
  • w pełni mechaniczną pompę paliwa,
  • filtry oleju, paliwa i powietrza,
  • specjalny cichy filtr powietrza,
  • pompkę do usuwania oleju z silnika, (może być także wykorzystywana do usuwania oleju z przekładni),
  • koło zamachowe o wyjątkowo dużej masie, zapewniającym wyjątkowo równą pracę silnika na niskich obrotach,
  • elastyczną tarczę sprzęgła Centa lub R&D Marine zaprojektowaną specjalnie do silników morskich,
  • przekładnię mechaniczną o przełożeniu 2:1,
  • amortyzatory gumowe (poduszki),
  • 12V rozrusznik, (opcjonalnie rozrusznik 24V),
  • 70 A alternator (możliwość zamiany na większy alternator lub dodanie drugiego alternatora),
  • cewka odcięcia silnika,
  • panel sterowania „ABV" (z tachometrem/ rejestratorem godzin pracy, stacyjką na kluczyk oraz przyciskiem służącym do odstawiania silnika, diodami ostrzegawczymi i alarmem dźwiękowym sygnalizującym niskie ciśnienie oleju, wysoką temperaturę, brak ładowania oraz lampkę sygnalizującą normalną pracę) z 3-metrowym przewodem wraz ze złączką i gniazdkiem do przyłączenia wiązki silnika.
 
Silnik jest pomalowany farbą odporną na warunki morskie i znajduje się na drewnianej palecie transportowej. Każdy nabywca otrzymuje świadectwo potwierdzające iż silnik przeszedł pomyślnie testy oraz instrukcję w języku polskim. Instrukcja nie tylko opisuje przegląd silnika lecz również przedstawia motaż silnika krok po kroku.

Silnik objęty jest 3-letnią gwarancją "Self Service", która umożliwia dokonanie przeglądów okresowych na własną rękę.

Beta Marine posiada serwisy w praktycznie każdym morskim kraju, gdzie zawijają żeglarze. Serwisy Beta Marine można znaleźć wszędzie: od Islandii, po Argentynę, od Tahiti, poprzez Australię, Nową Zelandię, Japonię, Zatokę Perską a na RPA kończąc.

Gwarancja Beta Marine

Specyfikacja silnika:

Cylindry

4T

KM

45

RPM

3000

Pojemność

1498

Silnika bazowy

Kubota

Wtrysk paliwa

pośredni

Masa

175kg

Max Moment obr.

120 Nm

Śr. rury wyd.

60 mm

Śr. przewodu paliwa

8 mm

Śr. Podłaczenia wody

22 mm

Przekładnie dostępne w silnikach Beta 10-45

Przekładnia Mechaniczna

Ratio

Beta 10

Beta 14

Beta 16

Beta 20

Beta 25

Beta 30

Beta 35

Beta 38

Beta 45T

TMC 40

1.50:1
2.00:1
2.60:1

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

-

-

-

TMC 60

2.00:1
2.45:1
2.83:1

-

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Standard

Standard

Standard

Chłodnica oleju do śruby LH

-

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

TMC 60A

2.00:1
2.45:1

-

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

PRM Marine

Przekładnia Mechaniczna

Ratio

Beta 10

Beta 14

Beta 16

Beta 20

Beta 25

Beta 30

Beta 35

Beta 38

Beta 45T

PRM 90

2.04:1
2.50:1

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

-

-

-

PRM 125

2.04:1
2.50:1
2.94:1

-

-

-

-

-

Extra

Standard

Standard

-

PRM Marine

(przekładnia hydrauliczna)

Ratio

Beta 10

Beta 14

Beta 16

Beta 20

Beta 25

Beta 30

Beta 35

Beta 38

Beta 45T

PRM 150

2.09:1
2.82:1

Extra

Extra

Extra

Standard

Extra

Standard

Standard

Standard

Standard

PRM 260

1.96:1
2.94:1

-

-

-

-

-

Extra

Extra

Extra

Extra

PRM 260C Inline

1.96:1
2.94:1

-

-

-

-

-

Extra

Extra

Extra

Extra

ZF V

Ratio

Beta 10

Beta 14

Beta 16

Beta 20

Beta 25

Beta 30

Beta 35

Beta 38

Beta 45T

ZF 15 MIV

2.13:1
2.64:1
3.00:1

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Alternatory i opcje dostępne do silnika Beta 10-45

Silnik Beta 10 Beta 14 Beta 16 Beta 20 Beta 25 Beta 30 Beta 35 Beta 38 Beta 45T
Standardowy alternator 12V 40 A 40 A 40 A 40 A 40 A 70 A 70 A 70 A 70 A
Opcjonalny alternator (w miejsce standardowego) 75 lub 120A 75 lub 120A 75 lub 120A 75 lub 120A 75 lub 120A 75 lub 120A 75 lub 120A 75 lub 120A 75 lub 120A
Pasek wieloklinowy Standard Standard Standard Standard Standard Standard Standard Standard Standard
Opcjonalny alternator z odizolowaną masą ( w miejsce standardowego ) 55 A 55 A 55 A 55 A 55 A 70 A 70 A 70 A 70 A
Opcjonalny drugi alternator 12 V - - - - - 120 A 120 A 120 A 120 A
System ładowania dwóch akumulatorów (12V,125A) Extra Extra Extra Extra Extra Extra Extra Extra Extra
Opcjonalny alternator 230V,montowany na silniku - - - - - - 3.5 kW 3.5 kW 3.5 kW

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.