
Amortyzatory serii G.
Dzięki odpowiedniemu projektowi amortyzatorów serii G, po instalacji silnika możliwe jest dokonanie jego szybkiej regulacji. Wszystkie amortyzatory posiadają regulację wysokości. Stalowy pierścień u podstawy amortyzatora stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika. Elementy stalowe są ocynkowane w celu zabezpieczenia antykorozyjnego.
Aby odpowiednio dobrać amortyzator do silnika z naszej oferty wymagane są następujące informacje:
- Typ silnika i liczba cylindrów,
- Typ przekładni i redukcja,
- Masa silnika wraz z przekładnią,
- Miejsce koła zamachowego (standardowo między silnikiem a przekładnią, czy nietypowo),
- Rozkład łap montażowych silnika,
- Położenie środka ciężkości silnika (jeżeli nie da się określić środka ciężkości silnika, należy przyjąć, że masa rozkłada się w następujący sposób: 40% masy na przedniej parze amortyzatorów i 60% na tylnej parze amortyzatorów, od strony przekładni),
- Przy montażu silnika należy pamiętać by różnica między kompresją prawego i lewego amortyzatora była możliwie jak najmniejsza. Maksymalna różnica kompresji pary amortyzatorów nie może przekroczyć 1 mm. Uwaga - nie dotyczy to różnicy między przednią a tylną parą amortyzatorów, która może być większa w zależności od rozkładu masy!
Numer |
Zakres |
Średnica szpilki |
Kompresja | Odchylenie | Maksymalna wysokość |
Wysokość nakrętki regulacyjnej |
G013 | 155-345 kg | 5/8" UNF | 2,3-4,8 mm | 2,3 mm | 137 mm | 14 mm |
G035 | 155-346 kg | 3/4" UNF | 2,3-4,8 mm | 2,3 mm | 152 mm | 11 mm |
Specyficzne kody
W tej kategorii
Generator Beta Marine Perkins Marine (E70) 124-250 kVA
Generator Beta Marine Perkins
Rura stewowa z epoksydu z łożyskiem 30mm
569,74 zł
Rura stewowa z epoksydu z łożyskiem na wał 30mm i dlugości 1200mm
Pompa John Deere JMP JPR-JD25UH
1 755,95 zł
Silnik: Model 4039 Powertech, 4045 Powertech i 6068 Powertech