I017 - Amortyzator I -

Amortyzator I

521,35 zł
Brutto 6-12
Indeks: 800-017

Średnica szpilki: 3/4" UNF

Masa silnika / amortyzator
Ilość

Produkty ulegają ciągłemu rozwojowi, więc zdjęcia niekoniecznie oddają faktyczny wygląd prezentowanego produktu. Jednak produkty dostępne mają właściwości techniczne zgodne z opisem.

Amortyzatory serii I.

Dzięki odpowiedniemu projektowi amortyzatorów serii I, po instalacji silnika możliwe jest dokonanie jego szybkiej regulacji. Wszystkie amortyzatory posiadają regulację wysokości. Stalowy pierścień u podstawy amortyzatora stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika. Elementy stalowe są ocynkowane w celu zabezpieczenia antykorozyjnego.

Aby odpowiednio dobrać amortyzator do silnika z naszej oferty wymagane są następujące informacje:

  1. Typ silnika i liczba cylindrów,
  2. Typ przekładni i redukcja,
  3. Masa silnika wraz z przekładnią,
  4. Miejsce koła zamachowego (standardowo między silnikiem a przekładnią, czy nietypowo),
  5. Rozkład łap montażowych silnika,
  6. Położenie środka ciężkości silnika (jeżeli nie da się określić środka ciężkości silnika, należy przyjąć, że masa rozkłada się w następujący sposób: 40% masy na przedniej parze amortyzatorów i 60% na tylnej parze amortyzatorów, od strony przekładni),
  7. Przy montażu silnika należy pamiętać by różnica między kompresją prawego i lewego amortyzatora była możliwie jak najmniejsza. Maksymalna różnica kompresji pary amortyzatorów nie może przekroczyć 1 mm. Uwaga - nie dotyczy to różnicy między przednią a tylną parą amortyzatorów, która może być większa w zależności od rozkładu masy!

Numer

Zakres
obciążenia

Średnica szpilki

Maksymalna
kompresja
Odchylenie Wysokość nakrętki
regulacyjnej
I015 228-546  kg 3/4" UNF 3-6,4 mm 3 mm 16 mm
I016 296-682 kg 3/4" UNF 3-6,4 mm 3 mm 16 mm
I017 400-910 kg 3/4" UNF 3-6,4 mm 3 mm 16 mm

Specyficzne kody