J055 - Amortyzator J -

Amortyzator J

702,92 zł
Brutto 6-12

Średnica szpilki: 1" UNF

Masa silnika / amortyzator
Ilość

Amortyzatory serii J.

Dzięki odpowiedniemu projektowi amortyzatorów serii J, po instalacji silnika możliwe jest dokonanie jego szybkiej regulacji. Wszystkie amortyzatory posiadają regulację wysokości. Stalowy pierścień u podstawy amortyzatora stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika. Elementy stalowe są ocynkowane w celu zabezpieczenia antykorozyjnego.

Aby odpowiednio dobrać amortyzator do silnika z naszej oferty wymagane są następujące informacje:

  1. Typ silnika i liczba cylindrów,
  2. Typ przekładni i redukcja,
  3. Masa silnika wraz z przekładnią,
  4. Miejsce koła zamachowego (standardowo między silnikiem a przekładnią, czy nietypowo),
  5. Rozkład łap montażowych silnika,
  6. Położenie środka ciężkości silnika (jeżeli nie da się określić środka ciężkości silnika, należy przyjąć, że masa rozkłada się w następujący sposób: 40% masy na przedniej parze amortyzatorów i 60% na tylnej parze amortyzatorów, od strony przekładni),
  7. Przy montażu silnika należy pamiętać by różnica między kompresją prawego i lewego amortyzatora była możliwie jak najmniejsza. Maksymalna różnica kompresji pary amortyzatorów nie może przekroczyć 1 mm. Uwaga - nie dotyczy to różnicy między przednią a tylną parą amortyzatorów, która może być większa w zależności od rozkładu masy!

Numer

Zakres
obciążenia

Średnica szpilki

Kompresja Odchylenie Wysokość
nakrętki regulacyjnej
J055 228-546 kg 1" UNF 3,0-6,4 mm 3,0 mm 25 mm
J056 296-682 kg 1" UNF 3,0-6,4 mm 3,0 mm 25 mm
J057 400-910 kg 1" UNF 3,0-6,4 mm 3,0 mm 25 mm

Szczegóły produktu

J0XX

Quick Compare

Produkt
 - Manetka boczna - Manetka boczna Beta Marine EPOXY-AS35-KPL - Rura stewowa z epoksydu z łożyskiem 35mm - Rura stewowa z epoksydu z łożyskiem 35mm
Dostępność
Cena
696,18 zł
697,04 zł
Opis

Manetka do montażu bocznego Beta Marine.

Rura stewowa z epoksydu z łożyskiem na wał 35mm i dlugości 1200mm

No features to compare