
Chłodnice typu G docelowo były zaprojektowane do chłodzenia przekładni stosowanych w jednostkach pływających. W związku z tym są one odporne na wysokie ciśnienie i wodę morską.
Chłodnice te nie są narażone na naprężenia związane z rozszerzalnością cieplną.
Chłodnice typu G mogą znaleźć zastosowanie w:
- chłodzeniu oleju silnikowego,
- chłodzeniu oleju napędowego,
- chłodzeniu lub ogrzewaniu oleju hydraulicznego.
Instalacja chłodnicy jest bardzo szybka i łatwa dzięki prostym przyłączom do węża na deklu i standardowym połączeniem gwintowanym na korpusie.
W wersji CC32 wodę podłącza się do plastikowej pokrywy, której nie można zdjąć. W związku z tym czyszczenie rur w chłodnicy jest trudniejsze.
Wymiary [mm] | L1 | 355 | |
L2 | 263 | ||
L3 | 200,5 | ||
Powierzchnia wymiany [m³] | 0,22 | ||
Objętość [L] | Na zewnątrz rurek | 0,28 | |
Wewnątrz rurek | - | ||
Waga [kg] | 1,95 | ||
Parametry pracy | Maks. ciśnienie [bar] | Na zewnątrz rurek | 30 |
Wewnątrz rurek | 10 | ||
Maks. temperatura [°C] | Na zewnątrz rurek | 120 | |
Wewnątrz rurek | 90 | ||
Materiał | Rurki | miedzionikiel | |
Kołnierz wewn. | mosiądz | ||
Przegroda | mosiądz | ||
Korpus | aluminium | ||
Podłączenie wody | wzmocniony plastik | ||
O-ring | viton |
Specyficzne kody
W tej kategorii
Silnik Beta 60
Silnik stacjonarny Beta 60 o mocy 56 KM
Generator Beta Marine Perkins Marine 35 - 120 kVA
Generator Beta Marine Perkins Marine