
Silnik Beta 43
Silnik stacjonarny Beta 43 o mocy 43 KM
Dostawa na terenie całego świata
Idea dławicy opiera się na dociśnięciu dwóch pierścieni, wirującego dysku stalowego (zamontowanego na wale) oraz nieruchomego pierścienia z grafitu (zamontowanego za pomocą mieszka gumowego na rurze stewowej (pochwie wału). Tak skonstruowana dławica jest całkowicie szczelna, a ponadto potrafi pochłaniać drgania i nieosiowość wału, które spowodują szybkie przecieki w każdej innej dławicy. Dławice te są długowieczne ponieważ połączenie stali i grafitu daje minimalne opory tarcia, dzięki czemu dławica nie nagrzewa się i nie zużywa.
Dławice na inne średnice wału oraz rur stewowych dostępne na życzenie!
Średnica wału | Średnica rury stewowej | Długość | Kompresja |
40 | 53-62 | 199 | 10 |
40 | 64-70 | 187 | 10 |
40 | 75-84 | 197 | 14 |
Silnik stacjonarny Beta 43 o mocy 43 KM
Zamiennik filtra paliwa do silników Nanni Diesel 4.330 TDI, N 4.60
Rura stewowa z brązu jednostronnie gwintowana na wał 25mm o długości 500mm
Dostępne średnice rury stewowej: 53/62
Średnica ⌀52 mm, długość rdzenia 221 mm
1 przejście wody
Chłodzenie oleju/wody/paliwa przez wodę morską lub nieoczyszczoną
Maksymalny przepływ wody: Qw = 115 L/min
Dostępne średnice rury stewowej: 53/62, 64/70, 75/84 mm
Mieszek wzmocniony Kevlarem