- Przekładnia PRM 150D -

Przekładnia PRM 150D

Reference:

Typ offset: wały wejściowy i wyjściowy przesunięte względem siebie

Produkty ulegają ciągłemu rozwojowi, więc zdjęcia niekoniecznie oddają faktyczny wygląd prezentowanego produktu. Jednak produkty dostępne mają właściwości techniczne zgodne z opisem.
Przekładnia hydrauliczna PRM150D została zaprojektowana do użytku w rekreacyjnych i komercyjnych jednostkach pływających. Konstrukcja składająca się z dwóch wałów oraz sprzęgieł hydraulicznych umożliwia ciągłe przenoszenie pełnej mocy znamionowej w dowolnym kierunku.

Dostępne przełożenia to 1,53:1, 2,09:1, 2,82:1.

System hydrauliczny przekładni działa na zwykłym oleju smarowym o tej samej lepkości co olej stosowany w silniku - nie ma więc potrzeby stosowania płynu do automatycznej skrzyni biegów. Szybka reakcja na ruchy dźwigni sterującej przekładnią umożliwia dobre prowadzenie jednostki. Dźwignia sterowania przełożeniem ma zapadkę, która ustawia ją w pozycji neutralnej. Jest możliwość jednodźwigniowego zdalnego sterowania równocześnie obrotami silnika i przełożeniem przekładni.

W razie mało prawdopodobnej awarii przekładni układ hydrauliczny jest wyposażony w ręczną mechaniczną blokadę przełożenia napędu, co umożliwi bezpieczny powrót do portu.


Przekładnia PRM 150D

Model Typ przekładni Przełożenie Maksymalne obroty na minutę Maksymalny moment obrotowy silnika w Nm Moc w BHP/100 obr.
w trybie ciągłym chwilowe tryb pracy: przyjemnościowa tryb pracy: light commercial tryb pracy: przyjemnościowa tryb pracy: light commercial
PRM 150D Hydrauliczna 1,53:1 4500 5000 150 107 2,10 1,50
2,09:1 4500 5000 150 107 2,10 1,50
2,82:1 4500 5000 150 107 2,10 1,50

Uwaga: pomiary zostały dokonane na kole zamachowym silnika.

Ciśnienie
Minimum 25,51 bara, maksimum - 28,96 bara. W przekładni są dwa gwintowane otwory 1/8" BSP na górze i M18 z boku bloku zaworów, aby w razie potrzeby zamontować manometr.

Chłodzenie oleju
Normalne temperatura pracy oleju powinna wynosić 50-80 °C i nie powinna przekraczać 90°C. Do utrzymania prawidłowych temperatur konieczne jest zamontowanie chłodnicy - na obudowie znajdują się dwa złącza 1/4" BSP umożliwiające montaż. Wielkość wymaganej chłodnicy zależy od wielu czynników, w tym od przenoszonej mocy, prędkości roboczej, temperatury wody na wlocie czy temperatury otoczenia.

Ciąg śruby
Nacisk zarówno na przód, jak i na tył jest przenoszony przez łożyska wału wyjściowego, które mają odpowiednią nośność dla wszystkich zatwierdzonych przez producenta wartości znamionowych.

Pojemność oleju
1,4 litra + napełnienie chłodnicy i węża.

Waga
21 kg

Wielowypust
10 zębów B10 x 23 x 29mm DIN 5464
sprzęgło 4", 4 otwory na średnicy 3 1/4"



Specific References