- Generator Beta Marine Volvo 80 - 558 kVA -

    Generator Beta Marine Volvo 80 - 558 kVA

    Generatory Beta Marine oparte na silniku Volvo

    Nasza oferta obejmuje generatory oparte na silnikach Volvo chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła. Wszystkie silniki z tej serii mogą uzyskać pełną klasę. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/ denny (poszyciowy) a także (w niektórych przypadkach) chłodzony wentylatorem poprzez radiator – ceny tych alternatywnych rozwiązań podajemy na życzenie (wersje chłodzone radiatorem są także dostępne w silnikach D9, D12 i D16). Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies).

    Generatory morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzuje się stałym, ciągłym wydatkiem mocy, o prądzie trójfazowym, 0,8 P.F. i możliwości 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem  ISO. W wersji standardowej obejmują:
    • zmarynizowany silnik Volvo chłodzony poprzez wymiennik ciepła, przystosowany do pracy ciągłej zgodnie z ISO 3046. Jest to agregat morski z możliwością uzyskania pełnej klasy. Standardowa wersja obejmuje podwójne filtry paliwa i elastyczne złącza paliwa na zasilaniu i powrocie o dużej wytrzymałości na ogień – zatwierdzone przez towarzystwa klasyfikacyjne. Podwójne (dwuścienne) wtryskowe przewody paliwa w silniku D5 i D7 – nie są one wymagane w przypadku innych modeli silnika ponieważ zastosowano tam pompowtryski.
    • układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym, chłodnicę oleju oraz pompkę do usuwania oleju z miski olejowej,
    • chłodzone wodą kolektory wydechowe z kolankiem i kompensatorem wyprowadzającymi spaliny.
    • 24-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika; Izolowany powrót dostosowany do warunków morskich,
    • panel łączący funkcję Start/Stop silnika oraz funkcje alarmowe i kontrolne; zamontowany jest on na agregacie i podłączony do podzespołów silnika; modele D5 i D7 posiadają nasz standardowy panel zawierający: stacyjkę na kluczyk do uruchamiania i odstawiania silnika, wskaźnik ciśnienia oleju, wskaźnik temperatury chłodziwa, tachometr/ licznik godzin pracy, układ automatycznego odstawiania silnika w przypadku niskiego ciśnienia oleju, wysokiej temperatury chłodziwa, zbyt dużych obrotów silnika; lampki wskazujące błędy oraz tryb pracy - panel umożliwia także samodzielne podłączenie wyłącznika awaryjnego; modele D9, D12 i D16 zawierają modularny sterownik silnika w wersji morskiej z przyciskami do uruchamiania i odstawiania silnika, zatwierdzony przez towarzystwa klasyfikacyjne, który kontroluje wszystkie parametry silnika; zamontowany ekran umożliwia bezpośredni odczyt ciśnienia oleju, temperatury wody i podaje informacje o stanie silnika - moduł ten umożliwia także automatyczne odstawienie silnika w przypadku wystąpienia błędu lub awarii i posiada możliwość wysłania sygnału do układu sterowania statku,
    • sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
    • standardowy filtr paliwa, oleju i powietrza Volvo,
    • marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku. Prądnica jest wyposażona w autoregulację i samowzbudzanie, posiada skrzynkę połączeniową wraz automatycznym regulatorem napięcia i jest w pełni dostosowana do pracy w temperaturze 45°C,
    • silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,
    • marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,
    • kolor: zielony - typ Volvo (lub inny, na życzenie),
    • każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001. (W przypadku silników z turbodoładowaniem dopuszczalne obciążenie jest obniżone zgodnie z ISO 3046).


    Specyfikacja

    4 bieguny 50Hz przy 1500 obr/min - 3 fazy

    4 bieguny 60Hz przy 1800 obr/min - 3 fazy

    Model generatora

    Moc w kVA 3 fazy przy 0.8 PF

    Moc silnika w kW zgodnie z IMO

    Moc w kVA 3 fazy przy 0.8 PF

    Moc silnika w kW zgodnie z IMO

    Prądnica AC Mecc Alte^

    D5A T

    88

    77

    93

    81

    ECP34-2S - SB^^

    D5A T - RAD*

    83

    73

    85

    74

    ECP34-2S - SB^^

    D5A TA

    106

    92

    116

    100

    ECP34-1L - SB^^

    D7A T

    134

    116

    142

    122

    ECO38-1S - SB^^

    D7A T - RAD*

    130

    112

    134

    115

    ECO38-1S - SB^^

    D7A TA

    159

    139

    170

    148

    ECO38-2S - SB^^

    D13A

    352

    300

    423

    360

    ECO40-2S -TB^^

    D13A -RAD*

    339

    289

    410

    349

    ECO40-2S -TB^^

    D13B

    423

    360

    470

    400

    ECO40-3S -TB^^

    D13B -RAD*

    400

    349

    448

    381

    ECO40-3S -TB^^

    D16

    530

    450

    488

    500

    ECO40-2L -TB^^

    D16 - RAD*

    508

    433

    553

    470

    ECO40-2L -TB^^

    ^ Także dostępne prądnice Newage Stamford.
    SB^^ - Standardowo na pojedynczym łożysku. Podwójne łożysko i sprzęgło elastyczne dostępne jako opcja.
    TB^^ - Podwójne łożysko i sprzęgło elastyczne w standardzie.
    *RAD - Chłodzone poprzez radiator

    Dane silników 3-fazowych

    Wymiary i masa


    *Masa w przybliżeniu

    Model generatora

    Pojemność l

    Cylindry

    Doładowanie

    A (mm)

    B (mm)

    C (mm)

    Masa (kg)*

    D5A T

    4,76

    4 rzędowo

    Turbosprężarka

    1756

    886

    1281

    1150

    D5A T - RAD*

    4,76

    4 rzędowo

    Turbosprężarka

    2053

    886

    1515

    1300

    D5A TA

    4,76

    4 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    1836

    886

    1281

    1176

    D7A T

    7,15

    6 rzędowo

    Turbosprężarka

    2109

    1021

    1309

    1440

    D7A T - RAD*

    7,15

    6 rzędowo

    Turbosprężarka

    2443

    1021

    1309

    1675

    D7A TA

    7,15

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    2109

    1021

    1309

    1490

    D13A

    12,78

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    2547

    1090

    1428

    3010

    D13A -RAD*

    12,78

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    3039

    1133

    1713

    3040

    D13B

    12,78

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    2547

    1090

    1428

    3063

    D13B -RAD*

    12,78

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    3039

    1133

    1713

    3093

    D16

    16,12

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    2840

    1133

    1460

    3750

    D16 - RAD*

    16,12

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    3380

    1378

    2200

    3840