Generatory Beta Marine oparte na silniku Perkins (E70)
- silnika Perkins Marine chłodzonego wymiennikiem ciepła, zgodnego z ISO 3046,
- układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym,
- kolektor wydechowy chłodzony wodą wraz z kompensatorem,
- 24-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika. Izolowany powrót dostosowany do warunków morskich.
- panel sterowania z przyciskiem Start/Stop silnika, alarmem, zamontowany na agregacie i podłączony do podzespołów silnika, zawierający: zatwierdzony do użycia w warunkach morskich modularny sterownik silnika monitorujący parametry silnika z przyciskami do uruchamiania i odstawiania oraz z wyświetlaczem bezpośredni odczyt ciśnienia oleju i wody chłodzącej oraz stan silnika, układ automatycznego odstawiania silnika w przypadku niskiego ciśnienia oleju, wysokiej temperatury chłodziwa, zbyt dużych obrotów silnika,
- sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
- standardowy filtr oleju z pompką do usuwania oleju z silnika, filtr powietrza, elastyczne połączenia przewodów paliwa,
- marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 22, oparta na podwójnym łożysku. Prądnica jest wyposażona w autoregulację napięcia i samowzbudzanie. Prądnica spełnia standardy morskie pod względem wzrostu temperatury (Klasa “F") w warunkach maszynowni okrętowej, gdzie temperatura dochodzi do 45/50°C.
- silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,
- marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,
- każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001,
- kolor: niebieski i czarny – typ Perkins (lub inny, na życzenie).
Specyfikacja
4 bieguny 50Hz przy 1500 obr/min - 3 fazy | 4 bieguny 60Hz przy 1800 obr/min - 3 fazy | ||||
Model generatora | Moc w kVA 3 fazy przy 0.8 PF | Moc silnika w kW zgodnie z IMO | Moc w kVA 3 fazy przy 0.8 PF | Moc silnika w kW zgodnie z IMO | Prądnica AC Mecc Alte^ |
E70 TAG1M | 124 | 109 | 146 | 129 | ECP34-2L - TB^^ |
E70 TAG2M | 148 | 129 | 187 | 164 | ECO38-1S - TB^^ |
E70 TAG3M | 188 | 164 | 220 | 191 | ECO38-3S - TB^^ |
E70 TAG4M | - | - | 250 | 218 | ECO38-1L - TB^^ |
^ Także dostępne prądnice Newage Stamford i Leroy Somer.
TB^^ - Podwójne łożysko i sprzęgło elastyczne w standardzie.
Dane silników 3-fazowych | Wymiary i masa |
| |||||||
Model generatora | Pojemność l | Cylindry | Doładowanie | A (mm) | B (mm) | C (mm) | Masa (kg)* | ||
E70 TAG1M | 7 | 6 rzędowo | Turbosprężarka & Intercooler | 1881 | 1021 | 1314 | 1794 | ||
E70 TAG2M | 7 | 6 rzędowo | Turbosprężarka & Intercooler | 1849 | 1021 | 1314 | 1843 | ||
E70 TAG3M | 7 | 6 rzędowo | Turbosprężarka & Intercooler | 1849 | 1021 | 1314 | 1915 | ||
E70 TAG4M | 7 | 6 rzędowo | Turbosprężarka & Intercooler | 2060 | 1021 | 1314 | 2005 |