- Generator Beta Marine Deutz 88 - 490 kVA -

    Generator Beta Marine Deutz 88 - 490 kVA

    Generatory Beta Marine oparte na silniku Deutz

    Nasza podstawowa oferta obejmuje generatory oparte na silnikach Deutz chłodzonych poprzez kolektor wydechowy z wymiennikiem ciepła o specyfikacji umożliwiającej nadanie pełnej klasy. Możemy także zaoferować silniki chłodzone poprzez wymiennik kilowy/poszyciowy (dostępne są także agregaty chłodzone poprzez radiator). Standardowo oferujemy prądnice marynistyczne Mecc Alte. Jako opcję dostępne są także prądnice Newage Stamford (obecnie Cummins Generator Technologies).
    Generatory morskie zbudowane i przetestowane przez Beta Marine Limited charakteryzuje się stałym, ciągłym wydatkiem mocy (Prime), o prądzie trójfazowym, 0,8 P.F. i możliwości 10% przeciążenia, zgodnie ze standardem  ISO. W wersji standardowej składają się z:
    • zmarynizowanego silnika Deutz wyprodukowanego w Niemczech,
    • układ chłodzenia oparty na wymienniku ciepła wykonanym z rurek miedzioniklowych, pompach wody zaburtowej i pompie wody krążącej w obiegu zamkniętym,
    • wyłączniki alarmowe ciśnienia i temperatury wody,
    • kolektor wydechowy chłodzony wodą wraz z kompensatorem,
    • 24-woltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora rozruchowego oraz elektromagnesem do wyłączania silnika. Izolowany powrót dostosowany do warunków morskich.
    • panel sterowania z przyciskiem Start/Stop silnika, alarmem,  zamontowany na agregacie i podłączony do podzespołów silnika, zawierający: zatwierdzony do użycia w warunkach morskich modularny sterownik silnika monitorujący parametry silnika z przyciskami do uruchamiania i odstawiania oraz z wyświetlaczem bezpośredni odczyt ciśnienia oleju i wody chłodzącej oraz stan silnika -moduł ten umożliwia automatyczne wyłączenie silnika w przypadku wystąpienia błędu  oraz umożliwia podanie sygnału do układu sterowania statku,
    • sterownik obrotów silnika utrzymujący obroty zgodnie z wymogami normy ISO 3046 dla agregatów zbudowanych na silnikach wysokoprężnych,
    • standardowy filtr oleju z pompką do usuwania oleju z silnika; chodnica oleju; wyłączniki temperaturowe i ciśnieniowe,
    • standardowy filtr paliwa oraz filtr podwójny.; przewody elastyczne odporne na ogień z uznaniem towarzystwa klasyfikacyjnego; dwuścienne przewody paliwowe wysokiego ciśnienia z alarmem wycieku,
    • marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, 4-biegunowa, bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 23, oparta na pojedynczym łożysku (większe agregaty mają podwójne łożysko). Prądnica jest wyposażona w autoregulację napięcia i samowzbudzanie. Prądnica spełnia standardy morskie pod względem wzrostu temperatury (Klasa “F") w warunkach maszynowni okrętowej, gdzie temperatura dochodzi do 45/50°C.
    • silnik i prądnica są połączone i zamontowane na stalowej podstawie,
    • marynistyczne amortyzatory gumowe izolują agregat od konstrukcji statku,
    • każdy agregat przechodzi test pod pełnym obciążeniem, zgodnie z procedurą jakościową zawartą w dokumencie QA001,
    • kolor: szary – typ Deutz (lub inny, na życzenie),
    • specyfikacja pozwalająca uzyskać klasę.


    Specyfikacja

    4 bieguny 50Hz przy 1500 obr/min - 3 fazy

    4 bieguny 60Hz przy 1800 obr/min - 3 fazy

    Model generatora

    Moc w kVA 3 fazy przy 0.8 PF

    Moc silnika w kW zgodnie z IMO

    Moc w kVA 3 fazy przy 0.8 PF

    Moc silnika w kW zgodnie z IMO

    Prądnica AC Mecc Alte^

    BF4M1013M

    88

    77

    93

    81

    ECP34-2S - SB^^

    BF4M1013MC

    106

    92

    116

    100

    ECP34-1L - SB^^

    BF6M1013M

    134

    116

    142

    122

    ECO38-1SN - SB^^

    BF6M1013MC

    159

    139

    170

    148

    ECO38-2SN - SB^^

    BF6M1015M

    246

    210

    268

    228

    ECO38-2LN -TB^^

    BF6M1015MC

    330

    285

    364

    310

    ECO40-1S -TB^^

    BF8M1015MC

    450

    380

    490

    413

    ECO40-3S -TB^^

    ^ Także dostępne prądnice Newage Stamford i Leroy Somer.
    SB^^ - Standardowo na pojedynczym łożysku. Podwójne łożysko i sprzęgło elastyczne dostępne jako opcja.
    TB^^ - Podwójne łożysko i sprzęgło elastyczne w standardzie.

    Dane silników 3-fazowych

    Wymiary i masa


    *Masa w przybliżeniu

    Model generatora

    Pojemność l

    Cylindry

    Doładowanie

    A (mm)

    B (mm)

    C (mm)

    Masa (kg)*

    BF4M1013M

    4,8

    4 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    1879

    942

    1339

    1120

    BF4M1013MC

    4,8

    4 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    1879

    942

    1339

    1165

    BF6M1013M

    7,2

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    2111

    942

    1339

    1390

    BF6M1013MC

    7,2

    6 rzędowo

    Turbosprężarka & Intercooler

    2111

    942

    1339

    1470

    BF6M1015M

    11,9

    6 V

    Turbosprężarka & Intercooler

    2188

    1318

    1207

    2186

    BF6M1015MC

    11,9

    6 V

    Turbosprężarka & Intercooler

    2238

    1318

    1282

    2561

    BF8M1015MC

    15,9

    8 V

    Turbosprężarka & Intercooler

    2414

    1334

    1291

    2761