BetaSet - Standardowe generatory morskie
Generatory BetaSet 21 standardowo są dostępne jako:
- 4-biegunowe 220/230/240V 50Hz - 1-fazowe oraz 380/400/415V 50Hz - 3-fazowe pracujące z prędkością 1500 obr/min.
- 4-biegunowe 120V 60Hz - 1-fazowe oraz 208/120V 60Hz - 3-fazowe pracujące z prędkością 1800 obr/min.
Zmarynizowany przez Beta Marine wysokoprężny, wolnossący (turbodoładowany w przypadku modeli Stage IIIA) silnik Kubota sterowany mechanicznie i elektronicznie według przedstawionej wyżej specyfikacją do pracy, zgodnie z normą ISO 3046 dla generatorów morskich.
Chłodzenie poprzez:
Wymiennik ciepła wykonany z rurek miedzioniklowych oraz deklami wykonanymi z brązu, zabezpieczone anodą, a także w pompę wody zaburtowej i pompę wody obiegu wewnętrznego. Ponadto wyposażony w kolektor wydechowy chłodzony wodą oraz mieszacz spalin z wtryskiem wody, pompkę do usuwania oleju z silnika, filtry paliwa, oleju i powietrza, układ zasilania i powrotu paliwa zgodny z CE,
lub
Chłodzenie kilowe, wraz z wydechem chłodzonym płynem chłodniczym wewnętrznego obiegu, suchym wylotem wydechu, pompą wody w obiegu zamkniętym. Ponadto wyposażony w pompkę do usuwania oleju z silnika, filtry paliwa, oleju i powietrza, układ zasilania i powrotu paliwa zgodny z CE.
Opcjonalnie chłodzenie przez radiator.
Panel z włącznikiem/wyłącznikiem, alarmami, oraz z modułem zabezpieczającym jest dostarczany luzem na 3-metrowym przewodzie. Panel ten zawiera: Przyciski Włączania i Wyłączania, licznik godzin pracy oraz kontrolki wraz z mechanizmem odstawiającym silnik w przypadku wystąpienia niskiego ciśnienia oleju lub za wysokiej temperatury chłodziwa. W przypadku, gdy masa jest izolowana, przyciski są zastąpione przez stacyjkę z kluczykiem i oddzielny licznik motogodzin.
12 voltowy układ rozruchowy wraz z alternatorem do ładowania akumulatora, izolowaną masą oraz cewką do gaszenia silnika.
Marynistyczna prądnica Mecc Alte spełniająca normy ISO, pracująca przy współczynniku mocy 0,8** bezszczotkowa, z autowentylacją spełniająca normę wodoszczelności IP 22, oparta na pojedynczym łożysku. Prądnica jest samoregulowana i samowzbudna, posiada skrzynkę połączeniową wraz automatycznym regulatorem napięcia i jest w pełni dostosowana do pracy w temperaturze do 45°C.
Silnik i prądnica są zespolone i zamontowane na sztywnej ramie stalowej na gumowych amortyzatorach, dzięki czemu cały generator jest odizolowany elektrycznie od konstrukcji jednostki.
Kolor: Kolor czerwony jest zarezerwowany dla agregatów z wymiennikiem ciepła, a kolor zielony dla generatorów wyposażonych w chłodzenie kilowe. Obudowy dźwiękochłonne są białe.
Gwarancja: 12 miesięcy od daty odbioru lub 18 miesięcy od daty produkcji, w zależności od tego, który termin upłynie wcześniej.
Zobacz nasz katalog agregatów małych mocy
Generatory oparte na silniku bazowym KUBOTA
Specyfikacja
Prądnica dwubiegunowa AC | jednofazowy, 50 Hz, 1500 obr./min | trójfazowy, 50 Hz, 1500 obr./min | jednofazowy, 60 Hz, 1800 obr./min | trójfazowy, 60 Hz, 1800 obr./min |
Moc maksymalna | 19,4 kVA | 20 kVA | 24,8 kVA | 24,8 kVA |
Natężenie (normalne) | 61,2 A* | 20,2A** | 150 A*** | 51 A**** |
Cylindry | 4 | 4 | 4 | 4 |
Pojemność | 2197 cm3 | 2197 cm3 | 2197 cm3 | 2197 cm3 |
Przybliżone spalanie | 4,7 l/godz. | 4,8 l/godz. | 5,8 l/godz. | 6,0 l/godz. |
* Typowe maksymalne natężenie przy 230V w oparciu o obciążenie elektryczne.
** Typowe maksymalne natężenie przy 415V w oparciu o obciążenie elektryczne.
*** Typowe maksymalne natężenie przy 120V w oparciu o obciążenie elektryczne.
****Typowe maksymalne natężenie przy 208V w oparciu o obciążenie elektryczne.
Wszystkie moce generatorów podawane w kVA są podane dla morskiej klasy izolacji F.
BetaGen - Superciche generatory morskie
Mimo że nasze agregaty same w sobie są cichsze od wielu porównywalnych konstrukcji, opracowaliśmy linię wygłuszonych, zabudowanych generatorów, które muszą pracować w wyjątkowo cichych pomieszczeniach. Obudowy te zmniejszają hałas generowany przez agregaty poniżej 60 dB (A) - mierzone w odległości 7 metrów na otwartej przestrzeni przy nominalnej prędkości obrotowej silników.
Obudowy są wyprodukowane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze neutralnym. Obudowa charakteryzuje się dużą sztywnością i wytrzymałością. Od wewnątrz jest pokryta trójwarstwową pianką wygłuszeniową przyklejoną wysokotemperaturowym klejem silikonowym.
Panele obudowy są zamontowane na zatrzaskach i łatwo zdejmowalne, co pozwala na pełny dostęp do każdego podzespołu agregatu. Wyciszone kanały powietrzne umożliwiają wymianę powietrza wspomaganą przez wentylator.
Prądnica wraz z silnikiem jest posadowiona na amortyzatorach gumowych, co dodatkowo wycisza zespół. Na obudowie zamontowano wszystkie niezbędne przyłącza: akumulatora rozruchowego, dopływ i powrót paliwa, wlot zaburtowej wody chłodzącej, wyjście i powrót z bojlera (jeśli wymagany - opcja), mokry wylot wydechu (w przypadku silników z wymiennikiem ciepła) lub suchy wylot wydechu (w przypadku siników z chłodzeniem kilowym). Ułatwia to i znacznie przyspiesza instalację agregatu.