BETA230 - Silnik Beta 230 -

    Silnik Beta 230

    Beta 230 - Silnik wysokoprężny o mocy nominalnej 230 KM.

    6-cylindrowy, wolnossący silnik wysokoprężny o mocy 230 KM, obrotach maksymalnych 2800 rpm i pojemności skokowej 6700 cm3.

    Silnik spełnia surowe normy emisyjne i jest zgodny z europejską dyrektywą dot. emisji spalin dla silników do celów przyjemnościowych (RCD - Recreational Craft Directive 94/25/EC z poprawkami) a także spełnia normy amerykańskie (EPA - U.S Environmental Protection Agency).

    Silnik Beta 230 jest zbudowany na trwałym żeliwnym bloku, który zapewni silnikowi prawdziwą długowieczność.
    Niezawodność silników Beta wynika z tradycyjnego podejścia do konstrukcji trwałych silników przystosowanych do pracy. Angielski konserwatyzm jest tu w pełni widoczny: jakichkolwiek układów elektronicznych a sam silnik ma spory zapas mocy. Wszystkie silniki Beta są wpełni mechaniczne. Dotyczy to w szczególności układu wtryskowego, który jest realizowany w pełni mechanicznie, co zapewnia mu niezwykłą trwałość i niezawodność. Wszystkie silniki Beta opierają się na wyjątkowym trójwirowym wtrysku paliwa, który redukuje spalanie oraz przekłada się na wyrównanie pracy silnika. Silniki Beta znane są z gładkiej pracy w pełnym zakresie mocy, w szczególności w zakresie niskich obrotów, dzięki czemu są cichsze i wykazują większą kulturę pracy niż wiele nowocześniejszych rozwiązań.
    Każdy żeglarz chce mieć prosty silnik, z którym sam sobie poradzi w każdej sytuacji. Silnik, który zawsze odpali, nie straszne mu gorszej jakości paliwo a regularnie serwisowany odwdzięczy się długowiecznością, niezawodnością i niskim spalaniem.
    Silniki Beta Marine spełniają surowe normy emisji nie tylko Europejskie, lecz także Amerykańskie, dzięki czemu jachty z silnikami Beta Marine mogą swobodnie pływać po wodach terytorialnych USA i Kanady.
     
    Silnik Beta posiada standardowo:
    • podwójny układ chłodzenia: zamknięty (wewnętrzny) i otwarty, zbudowany na wymienniku ciepła, (dostępna jest także wersja oparta na wymienniku kilowym),
    • pompę wody słodkie,
    • pompę wody zaburtowej,
    • trwały kolektor wydechowy chłodzony wodą,
    • mieszacz spalin wykonany techniką odlewu (jednorodna struktura odlewu wydłuża jego żywotność),
    • w pełni mechaniczną pompę paliwa,
    • filtry oleju, paliwa i powietrza,
    • specjalny cichy filtr powietrza,
    • pompkę do usuwania oleju z silnika, (może być także wykorzystywana do usuwania oleju z przekładni),
    • koło zamachowe o wyjątkowo dużej masie, zapewniającym wyjątkowo równą pracę silnika na niskich obrotach,
    • elastyczną tarczę sprzęgła Centa lub R&D Marine zaprojektowaną specjalnie do silników morskich,
    • przekładnię mechaniczną o przełożeniu 2:1,
    • amortyzatory gumowe (poduszki),
    • 12V rozrusznik, (opcjonalnie rozrusznik 24V),
    • 90 A alternator (możliwość zamiany na większy alternator lub dodanie drugiego alternatora),
    • cewka odcięcia silnika,
    • panel sterowania „ABV" (z tachometrem/ rejestratorem godzin pracy, stacyjką na kluczyk oraz przyciskiem służącym do odstawiania silnika, diodami ostrzegawczymi i alarmem dźwiękowym sygnalizującym niskie ciśnienie oleju, wysoką temperaturę, brak ładowania oraz lampkę sygnalizującą normalną pracę) z 3-metrowym przewodem wraz ze złączką i gniazdkiem do przyłączenia wiązki silnika.
     
    Silnik jest pomalowany farbą odporną na warunki morskie i znajduje się na drewnianej palecie transportowej. Każdy nabywca otrzymuje świadectwo potwierdzające iż silnik przeszedł pomyślnie testy oraz instrukcję w języku polskim. Instrukcja nie tylko opisuje przegląd silnika lecz również przedstawia montaż silnika krok po kroku.

    Silnik objęty jest 3-letnią gwarancją "Self Service", która umożliwia dokonanie przeglądów okresowych na własną rękę.

    Beta Marine posiada serwisy w praktycznie każdym morskim kraju, gdzie zawijają żeglarze. Serwisy Beta Marine można znaleźć wszędzie: od Islandii, po Argentynę, od Tahiti, poprzez Australię, Nową Zelandię, Japonię, Zatokę Perską a na RPA kończąc.

    Zobacz nasz katalog silników morskich Beta Marine


    Specyfikacja

    Silnik wysokoprężny z turbosprężarką 6-cylindrowy
    Moc 230 KM
    Obroty maksymalne 2800 rpm
    Maksymalny moment obrotowy 285 Nm
    Pojemność 6,7 litra
    Wtrysk paliwa bezpośredni
    Standardowy alternator 12V 90A

    Download

    Warunki gwarancji

    Download (243.69KB)