SK014 - Sprzęgło elastyczne SK014 - Hurth/PRM/TMC -

    Sprzęgło elastyczne SK014 - Hurth/PRM/TMC

    zł651.22
    VAT included 6-12
    (529.4467 tax excl.)

    Przekładnie : B/W, HBW,Hurth,PRM,ZF-Hurth,Twin Disc, Velvet Drive

    Sprzęgła elastyczne.
    Każdy silnik i przekładnia powinny być wyposażone w sprzęgła elastyczne, które pochłaniają drgania skrętne i wyciszają pracę napędu.
    Ponadto sprzęgło ma za zadanie pochłonąć gwałtowne udary, aby chronić przekładnię, której naprawa zawsze jest kosztowna.

    W naszych rozwiązaniach stosujemy przede wszystkim kompozytowe sprzęgła elastyczne, które są odporne na działanie oleju i paliw a ich właściwości nie degradują się z biegiem czasu, co niestety ma miejsce w przypadku sprzęgieł gumowych, które sztywnieją i pękają z upływem czasu.

    Sprzęgło to jest dodatkowo zabezpieczone przed całkowitym zniszczeniem. Metalowe płaskowniki utrzymują połączenie pomiędzy wałem i przekładnią, nawet w przypadku pęknięcia sprzęgła wynikającego na z uderzenia śruby w kamień.
    Sprzęgła elastyczne kompozytowe wykonane są z trwałego i sprężystego poliuretanu. Zostały zaprojektowane w taki sposób, by pozostała niezbędna przestrzeń dla główek śrub mocujących, a jednocześnie by zmaksymalizować tłumienie drgań oraz zapewnić płynną pracę układu, nawet przy braku idealnego wyosiowania. Nawet idealne wyosiowanie może chwilowo być zaburzane podczas pracy jednostki na fali i tutaj właśnie sprzęgła elastyczne pokazują swoje zalety. Dzięki temu drgania są pochłaniane przez strukturę materiału oraz konstrukcję sprzęgła.
    Sprzęgła dostępne są w różnych rozmiarach, np 4", 5", 6" a także o różnej wytrzymałości, zależnie od mocy silnika.
    Od lat stosujemy tego typu sprzęgła w jednostkach rybackich, gdzie pracują bezawaryjnie przez szereg lat i tysiące motogodzin.
    Zalety:
    1. Łatwy montaż.
    2. Nie wymaga przeróbek,
    3. Łatwy dostęp w przypadku okresowych przeglądów,
    4. Redukuje drgania skrętne,
    5. Automatycznie centruje wał śrubowy do skrzyni biegów,
    6. Redukcja przesztywnienia wału i niedokładności montażowych,
    7. Zwiększa żywotność napędu i poprawia komfort.

    Śruby mocujące dostarczane są razem ze sprzęgłem.

    Model sprzęgła elastycznego

    Dane kołnierza przekładni     

    Dane sprzęgła elastycznego    

    Przekładnia

     Średnica

    Liczba
    otworów

    Średnica otworów

    Rozstaw śrub

    Średnica zamka

    Średnica

    Długość

    Śruby

    Maksymalny
    moment obrotowy

    SK014

    B/W, PRM, ZF-Hurth,
    Technodrive, Velvet Drive

    101,6 mm.
    4,0"

     4

    10 mm.
    0,39"

     82,55 mm.
    3,25"

     63,5 mm.
    2,5"

    114,3 mm.
    4,5"

     32,5 mm.
    1,28"

     M10

    214 Nm.