Amortyzatory serii C.
Dzięki odpowiedniemu projektowi amortyzatorów serii C, po instalacji silnika możliwe jest dokonanie jego szybkiej regulacji. Wszystkie amortyzatory posiadają regulację wysokości. Stalowy pierścień u podstawy amortyzatora stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika. Elementy stalowe są ocynkowane w celu zabezpieczenia antykorozyjnego.
Aby odpowiednio dobrać amortyzator do silnika z naszej oferty wymagane są następujące informacje:
- Typ silnika i liczba cylindrów,
- Typ przekładni i redukcja,
- Masa silnika wraz z przekładnią,
- Miejsce koła zamachowego (standardowo między silnikiem a przekładnią, czy nietypowo),
- Rozkład łap montażowych silnika,
- Położenie środka ciężkości silnika (jeżeli nie da się określić środka ciężkości silnika, należy przyjąć, że masa rozkłada się w następujący sposób: 40% masy na przedniej parze amortyzatorów i 60% na tylnej parze amortyzatorów, od strony przekładni),
- Przy montażu silnika należy pamiętać by różnica między kompresją prawego i lewego amortyzatora była możliwie jak najmniejsza. Maksymalna różnica kompresji pary amortyzatorów nie może przekroczyć 1 mm. Uwaga - nie dotyczy to różnicy między przednią a tylną parą amortyzatorów, która może być większa w zależności od rozkładu masy!
Numer |
Zakres |
Średnica szpilki |
Kompresja | Odchylenie | Maksymalna wysokość |
Wysokość nakrętki regulacyjnej |
C038 | 14-41 kg | M12 | 1,8 - 3,4 mm | 1,8 mm | 99 mm | 10 mm |
C039 | 32-77 kg | M12 | 1,8-3,4 mm | 1,8 mm | 99 mm | 10 mm |
C040 | 14-42 kg | 5/8" UNF | 1,8-3,4 mm | 1,8 mm | 116 mm | 14 mm |
C041 | 32-78 kg | 5/8" UNF | 1,8-3,4 mm | 1,8 mm | 116 mm | 14 mm |