C038 - Amortyzator C -

    Amortyzator C

    zł248.53
    VAT included 6-12
    (202.06 tax excl.)

    Średnica szpilki:

    • 12 mm (M12): C38, C39
    • 5/8" UNF: C40, C41
    Masa silnika / amortyzator
    Quantity

    Amortyzatory serii C.

    Dzięki odpowiedniemu projektowi amortyzatorów serii C, po instalacji silnika możliwe jest dokonanie jego szybkiej regulacji. Wszystkie amortyzatory posiadają regulację wysokości. Stalowy pierścień u podstawy amortyzatora stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika. Elementy stalowe są ocynkowane w celu zabezpieczenia antykorozyjnego.

    Aby odpowiednio dobrać amortyzator do silnika z naszej oferty wymagane są następujące informacje:

    1. Typ silnika i liczba cylindrów,
    2. Typ przekładni i redukcja,
    3. Masa silnika wraz z przekładnią,
    4. Miejsce koła zamachowego (standardowo między silnikiem a przekładnią, czy nietypowo),
    5. Rozkład łap montażowych silnika,
    6. Położenie środka ciężkości silnika (jeżeli nie da się określić środka ciężkości silnika, należy przyjąć, że masa rozkłada się w następujący sposób: 40% masy na przedniej parze amortyzatorów i 60% na tylnej parze amortyzatorów, od strony przekładni),
    7. Przy montażu silnika należy pamiętać by różnica między kompresją prawego i lewego amortyzatora była możliwie jak najmniejsza. Maksymalna różnica kompresji pary amortyzatorów nie może przekroczyć 1 mm. Uwaga - nie dotyczy to różnicy między przednią a tylną parą amortyzatorów, która może być większa w zależności od rozkładu masy!

    Numer

    Zakres
    obciążenia

    Średnica szpilki

    Kompresja Odchylenie Maksymalna
    wysokość
    Wysokość
    nakrętki regulacyjnej
    C038 14-41 kg M12 1,8 - 3,4 mm 1,8 mm 99 mm 10 mm
    C039 32-77 kg M12 1,8-3,4 mm 1,8 mm 99 mm 10 mm
    C040 14-42 kg 5/8" UNF 1,8-3,4 mm 1,8 mm 116 mm 14 mm
    C041 32-78 kg 5/8" UNF 1,8-3,4 mm 1,8 mm 116 mm 14 mm