BETA45T - Silnik Beta  45T -

    Silnik Beta 45T

    Beta 45 - Silnik diesla o mocy nominalnej 45 KM.

    4-cylindrowy, turbodoładowany silnik diesla o mocy 45 KM, obrotach maksymalnych 3000 rpm i pojemności skokowej 1498 cm3.

    Silnik spełnia surowe normy emisyjne i jest zgodny z europejską dyrektywą dot. emisji spalin dla silników do celów przyjemnościowych (RCD 2 - Recreational Craft Directive 2013/3/EU z poprawkami) a także spełnia normy amerykańskie (EPA Tier 3 - U.S Environmental Protection Agency ).

    Silnik Beta 105 jest zbudowany na trwałym żeliwnym bloku, który zapewni silnikowi prawdziwą długowieczność.
    Niezawodność silników Beta wynika z tradycyjnego podejścia do konstrukcji trwałych silników przystosowanych do pracy. Angielski konserwatyzm jest tu w pełni widoczny: jakichkolwiek układów elektronicznych a sam silnik ma spory zapas mocy. Wszystkie silniki Beta są w pełni mechaniczne. Dotyczy to w szczególności układu wtryskowego, który jest realizowany w pełni mechanicznie, co zapewnia mu niezwykłą trwałość i niezawodność. Wszystkie silniki Beta opierają się na wyjątkowym trójwirowym wtrysku paliwa, który redukuje spalanie oraz przekłada się na wyrównanie pracy silnika. Silniki Beta znane są z gładkiej pracy w pełnym zakresie mocy, w szczególności w zakresie niskich obrotów, dzięki czemu są cichsze i wykazują większą kulturę pracy niż wiele nowocześniejszych rozwiązań.
    Każdy żeglarz chce mieć prosty silnik, z którym sam sobie poradzi w każdej sytuacji. Silnik, który zawsze odpali, nie straszne mu gorszej jakości paliwo a regularnie serwisowany odwdzięczy się długowiecznością, niezawodnością i niskim spalaniem.
    Silniki Beta Marine spełniają surowe normy emisji nie tylko Europejskie, lecz także Amerykańskie, dzięki czemu jachty z silnikami Beta Marine mogą swobodnie pływać po wodach terytorialnych USA i Kanady.
     
    Silnik Beta posiada standardowo:
    • podwójny układ chłodzenia: zamknięty (wewnętrzny) i otwarty, zbudowany na wymienniku ciepła, (dostępna jest także wersja oparta na wymienniku kilowym),
    • pompę wody słodkiej,
    • pompę wody zaburtowej,
    • trwały kolektor wydechowy chłodzony wodą,
    • mieszacz spalin wykonany techniką odlewu (jednorodna struktura odlewu wydłuża jego żywotność),
    • w pełni mechaniczną pompę paliwa,
    • filtry oleju, paliwa i powietrza,
    • specjalny cichy filtr powietrza,
    • pompkę do usuwania oleju z silnika, (może być także wykorzystywana do usuwania oleju z przekładni),
    • koło zamachowe o wyjątkowo dużej masie, zapewniającym wyjątkowo równą pracę silnika na niskich obrotach,
    • elastyczną tarczę sprzęgła Centa lub R&D Marine zaprojektowaną specjalnie do silników morskich,
    • przekładnię mechaniczną o przełożeniu 2:1,
    • amortyzatory gumowe (poduszki),
    • 12V rozrusznik (opcjonalnie rozrusznik 24V),
    • 70 A alternator (możliwość zamiany na większy alternator lub dodanie drugiego alternatora),
    • cewka odcięcia silnika,
    • panel sterowania „ABV" (z tachometrem/ rejestratorem godzin pracy, stacyjką na kluczyk oraz przyciskiem służącym do odstawiania silnika, diodami ostrzegawczymi i alarmem dźwiękowym sygnalizującym niskie ciśnienie oleju, wysoką temperaturę, brak ładowania oraz lampkę sygnalizującą normalną pracę) z 3-metrowym przewodem wraz ze złączką i gniazdkiem do przyłączenia wiązki silnika.
     
    Silnik jest pomalowany farbą odporną na warunki morskie i znajduje się na drewnianej palecie transportowej. Każdy nabywca otrzymuje świadectwo potwierdzające iż silnik przeszedł pomyślnie testy oraz instrukcję w języku polskim. Instrukcja nie tylko opisuje przegląd silnika lecz również przedstawia montaż silnika krok po kroku.

    Silnik objęty jest 5-letnią gwarancją "Self Service", która umożliwia dokonanie przeglądów okresowych na własną rękę.

    Beta Marine posiada serwisy w praktycznie każdym morskim kraju, gdzie zawijają żeglarze. Serwisy Beta Marine można znaleźć wszędzie: od Islandii, po Argentynę, od Tahiti, poprzez Australię, Nową Zelandię, Japonię, Zatokę Perską a na RPA kończąc.



    Zobacz nasz katalog silników morskich Beta Marine


    Specyfikacja Silnika

    Cylindry4T
    KM45
    Obroty3000 rpm
    Pojemność1498 cm3
    Alternator12 V, 70 Amp
    Masa168 kg
    Wtrysk paliwapośredni
    Silnik bazowyKubota
    Średnica rury wydechowej60
    Średnica przewodu paliwa8 mm
    Średnica podłączenia wodyMin. 25 mm

    Alternatory opcjonalne

    Twój silnik może być wyposażony w opcjonalny alternator. Opcje te obejmują dodanie drugiego alternatora, zamianę alternatora na większy lub umieszczenie go w innym miejscu, dzięki czemu łatwiej będzie zamontować silnik w przedziale silnikowym. Jeśli Twój silnik wymaga innego położenia niż standardowe możemy zaprojektować i zamontować alternator w dowolnym położeniu.

    alternator-standard-01

    alternator-standard-02

    alternator-optional-01

    alternator-optional-02

    Standardowe położenie alternatora

    Standardowe położenie alternatoraplus dodatkowy alternator oraz opcjonalny generator 3.5 kVA Travel Power

    Opcjonalne położenie alternatora oraz drugi opcjonalny alternator

    Opcjonalne położenie alternatora

    Download

    Beta 45T TMC60

    Download (716.14KB)

    Beta 45T TMC60A

    Download (390.31KB)

    Beta 45T ZF15MIV

    Download (390.07KB)

    Beta 45T - broszura

    Download (1.16MB)

    Warunki gwarancji

    Download (243.69KB)