Python Drive P1025-G

Python Drive P1025-G

Indeks: P1025-G

Średnica wału: 70-100 mm

Cena na zapytanie

Ilość

Produkty ulegają ciągłemu rozwojowi, więc zdjęcia niekoniecznie oddają faktyczny wygląd prezentowanego produktu. Jednak produkty dostępne mają właściwości techniczne zgodne z opisem.

°Python Drive P1025-G

Zespół Python-Drive można łatwo zamontować na wał śrubowy w dowolnie wybranym miejscu, pomiędzy pochwą wału śrubowego i przekładnią. Zespół ten składa się z łożyska oporowego oraz wału homokinetycznego. Łożysko oporowe należy zamontować do elementu konstrukcyjnego jednostki. Dzięki temu wszelkie siły poosiowe są przekazywane poprzez łożysko na kadłub, a nie na silnik. Czyli, krótko mówiąc, wał zaczyna pchać całą jednostkę, a nie silnik. Amortyzatory gumowe w zespole oporowym stabilizują wał i pochłaniają drgania wału napędowego.

Homokinetyczne wały napędowe Python-Drive stanowią kolejny kluczowy element tego rozwiązania. Wał homokinetyczny Python-Drive nie jest podatny na siły skrętne ani bezwładnościowe występujące w wałach kardanowych, ani na wyboczenia znane z wałów śrubowych. Miękkie przekazanie momentu obrotowego z wału napędowego Python-Drive ma miejsce nawet gdy kąty są nierówne. Python-Drive zapewnia płynną pracę układu napędowego i zachowanie różnych kątów wału lepiej niż jakiekolwiek inne urządzenie. Wały homokinetyczne Python-Drive można używać maksymalnie do kąta 8° (8° Na jednym przegubie homokinetycznym; przy dwóch przegubach mamy do dyspozycji łącznie 16°). Maksymalne obroty wału śrubowego mogą wynosić 4500 rpm (w zależności od modelu). Dokładniejsze informacje na ten temat można znaleźć w instrukcji montażu. Wały homokinetyczne Python-Drive mogą mieć także dowolną długość.

Typ P1025-G
Maksymalny moment obrotowy wału
1000 kgm
9810 Nm
Średnica wału śrubowego* 70-100 mm
Maksymalny napór śruby 60 kN
Przykład użycia z silnikiem diesla 800 HP/1900 rpm przekładnia 3:1
Zalecane obroty dla zespołu oporowego PD-G Maks. 1500 rpm

*Rozmiary dostępne także na wały calowe.

Specyficzne kody