- Pompa Volvo Penta JPR - VP0040DA -

Pompa Volvo Penta JPR - VP0040DA

MODEL SILNIKA

  • D4-180I-B, D4-180I-C, D4-180I-D, D4-180I-E
  • D4-210A-A, D4-210I-A, D4-210I-B
  • D4-225A-B, D4-225I-B, D4-225A-C, D4-225A-D, D4-225I-C, D4-225I-D, D4-225A-E, D4-225I-E
  • D4-260A-A, D4-260A-B, D4-260A-C, D4-260A-D, D4-260D-B, D4-260D-C, D4-260D-D, D4-260I-A, D4-260I-B, D4-260I-C, D4-260I-D, D4-260A-E, D4-260D-E, D4-260I-E
  • D4-300A-A, D4-300A-C, D4-300A-D, D4-300D-A, D4-300D-C, D4-300I-A, D4-300I-C, D4-300I-D,   D4-300A-E, D4-300D-E, D4-300D-D, D4-300I-E


MODEL POMPY / WIRNIK

  • VOLVO 3584062
  • Wirnik JMP 7426-01

Szczegóły produktu

POMPA-JPR-VP0040DA

Quick Compare

Produkt
BETA20 - Silnik Beta  20 x - Silnik Beta 20  - Przekładnia PRM 90D - Przekładnia PRM 90D BETA25 - Silnik Beta  25 - Silnik Beta 25 B25.... - Dławica na wał 25 mm, ze wzmocnionym mieszkiem i bez wtrysku wody - Dławica na wał 25 mm, ze wzmocnionym mieszkiem i bez wtrysku wody
Dostępność
Cena
1 639,59 zł
Opis

Silnik stacjonarny  Beta 20 o mocy 20 KM

Jak dobrać silnik na jacht?

Jak dobrać silnik na jednostkę roboczą?

Przekładnia PRM 90D

Silnik stacjonarny  Beta 25 o mocy 25 KM

Jak dobrać silnik na jacht?

Jak dobrać silnik na jednostkę roboczą?

Dostępne średnice rury stewowej: 41/46, 53/62, 64/70 mm

Mieszek wzmocniony Kevlarem

Wtrysk wody
nie
Średnica wału
25 mm