
Przekładnia TMC 40 Techno Drive
Przekładnia mechaniczna TMC 40
Dostawa na terenie całego świata
Docelowo przekładnia została zaprojektowana do pracy ze standardowymi silnikami o kierunku obrotów odwrotnym do ruchu wskazówek zegara. Takie połączenie sprawia, że wał wejściowy przekładni patrząc od przodu obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara co z kolei wymusza stosowanie prawych śrub napędowych.
Obudowa przekładni jest zewnętrznie żebrowana dla zapewnienia lekkości i dobrego odprowadzania ciepła, dlatego olej nie wymaga chłodzenia.
Dostępne przełożenia to 2,04:1, 2,5:1, 2,94:1. Przełożenie wstecz wynosi 2,5:1.
Model | Typ przekładni | Przełożenie | Maksymalne obroty na minutę | Maksymalny moment obrotowy silnika w Nm | Moc w BHP/100 obr. | |||
w trybie ciągłym | chwilowe | tryb pracy: przyjemnościowa | tryb pracy: light commercial | tryb pracy: przyjemnościowa | tryb pracy: light commercial | |||
PRM125D | Mechaniczna | 2,04:1 | 5000 | 5000 | 120 | 65 | 1,75 | 0,95 |
2,5:1 | 5000 | 5000 | 96 | 65 | 1,39 | 0,95 | ||
2,94:1 | 5000 | 5000 | 80 | 55 | 1,15 | 0,80 |
Uwaga: pomiary zostały dokonane na kole zamachowym silnika. Maksymalna moc: 70 BHP w trybie pracy przyjemnościowej i 48 BHP w light commercial.
Chłodzenie oleju
Normalne temperatura pracy oleju powinna wynosić 50-95 °C przy użyciu dobrej jakości płynu do przekładni.
Pojemność oleju
0,4 litra
Waga
16 kg
Wielowypust
10 zębów B10 x 23 x 29mm DIN 5464
sprzęgło 4", 4 otwory na średnicy 3 1/4"
Przekładnia mechaniczna TMC 40
Typ offset: wały wejściowy i wyjściowy przesunięte względem siebie
Przekładnia PRM 750D - typ offset: wały wejściowy i wyjściowy przesunięte względem siebie
Przekładnia hydrauliczna TM 170
Przekładnia hydrauliczna TMC 260
Przekładnia hydrauliczna TM 265
Przekładnia hydrauliczna TM 93
Przekładnia mechaniczna TMC 60
Typ offset: wały wejściowy i wyjściowy przesunięte względem siebie