- Przekładnia PRM 125D -

Przekładnia PRM 125D

Indeks:

Typ offset: wały wejściowy i wyjściowy przesunięte względem siebie

Produkty ulegają ciągłemu rozwojowi, więc zdjęcia niekoniecznie oddają faktyczny wygląd prezentowanego produktu. Jednak produkty dostępne mają właściwości techniczne zgodne z opisem.
Przekładnia mechaniczna PRM125D została zaprojektowana do użytku w rekreacyjnych, gdzie wymagana są lekkie przekładnie. Sprzęgła stożkowe dla obu biegów są obsługiwane mechanicznie i nie wymagają regulacji.

Docelowo przekładnia została zaprojektowana do pracy ze standardowymi silnikami o kierunku obrotów odwrotnym do ruchu wskazówek zegara. Takie połączenie sprawia, że wał wejściowy przekładni patrząc od przodu obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara co z kolei wymusza stosowanie prawych śrub napędowych.

Obudowa przekładni jest zewnętrznie żebrowana dla zapewnienia lekkości i dobrego odprowadzania ciepła, dlatego olej nie wymaga chłodzenia.

Sterowanie przekładnią odbywa się za pomocą dźwigni, która może być ustawiona w trzech pozycjach: jazda do przodu, pozycja neutralna, jazda do tyłu. Można zastosować system zdalnego sterowania dla silnika i przekładni, np.: MORSE MT3 lub SL3, w którym sterowanie obrotami silnika i przełożeniem przekładni odbywa się za pomocą jednej dźwigni.

Dostępne przełożenia to 2,04:1, 2,5:1, 2,94:1. Przełożenie wstecz wynosi 2,5:1.


Przekładnia PRM 125D
Model Typ przekładni Przełożenie Maksymalne obroty na minutę Maksymalny moment obrotowy silnika w Nm Moc w BHP/100 obr.
w trybie ciągłym chwilowe tryb pracy: przyjemnościowa tryb pracy: light commercial tryb pracy: przyjemnościowa tryb pracy: light commercial
PRM125D Mechaniczna 2,04:1 5000 5000 120 65 1,75 0,95
2,5:1 5000 5000 96 65 1,39 0,95
2,94:1 5000 5000 80 55 1,15 0,80

Uwaga: pomiary zostały dokonane na kole zamachowym silnika. Maksymalna moc: 70 BHP w trybie pracy przyjemnościowej i 48 BHP w light commercial.

Chłodzenie oleju
Normalne temperatura pracy oleju powinna wynosić 50-95 °C przy użyciu dobrej jakości płynu do przekładni.

Pojemność oleju
0,4 litra

Waga
16 kg

Wielowypust
10 zębów B10 x 23 x 29mm DIN 5464
sprzęgło 4", 4 otwory na średnicy 3 1/4"



Specyficzne kody