
Docelowo przekładnia została zaprojektowana do pracy ze standardowymi silnikami o kierunku obrotów odwrotnym do ruchu wskazówek zegara. Takie połączenie sprawia, że wał wejściowy przekładni patrząc od przodu obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara co z kolei wymusza stosowanie prawych śrub napędowych.
Obudowa przekładni jest zewnętrznie żebrowana dla zapewnienia lekkości i dobrego odprowadzania ciepła, dlatego nie olej nie wymaga chłodzenia.
Przekładnia PRM 60D
Model | Typ przekładni | Przełożenie | Maksymalne obroty na minutę | Moc w BHP/100 obr. | ||
w trybie ciągłym | chwilowe | tryb pracy: przyjemnościowa | tryb pracy: light commercial | |||
PRM 60D | Mechaniczna | 1,52:1 | 4500 | 4500 | 0,98 | 0,80 |
2:1 | 4500 | 4500 | 0,85 | 0,68 | ||
2,5:1 | 4500 | 4500 | 0,85 | 0,58 |
Uwaga: pomiary zostały dokonane na kole zamachowym silnika.
Chłodzenie oleju
Normalne temperatura pracy oleju powinna wynosić 50-95 °C przy użyciu dobrej jakości płynu do przekładni.
Pojemność oleju
0,2 litra
Waga
10 kg
Wielowypust
10 zębów B10 x 23 x 29mm DIN 5464
sprzęgło 4", 4 otwory na średnicy 3 1/4"
Specyficzne kody
W tej kategorii
Python Drive P140-T
Średnica wału: 40-55 mm
Standardowe długości wału homokinetycznego: 180, 225 mm
Rura stewowa z epoksydu z łożyskiem 40mm
Rura stewowa z epoksydu z łożyskiem na wał 40mm i dlugości 1200mm
Chłodnica typu A065-411
Średnica ⌀65 mm, długość rdzenia 411 mm
4 przejścia wody
Chłodzenie wody, oleju/wody przez wodę morską lub nieoczyszczoną
Maksymalny przepływ wody: Qw = 30,6 L/min