- Przekładnia PRM 60D -

Przekładnia PRM 60D

Indeks:

Przekładnia PRM 60D

Produkty ulegają ciągłemu rozwojowi, więc zdjęcia niekoniecznie oddają faktyczny wygląd prezentowanego produktu. Jednak produkty dostępne mają właściwości techniczne zgodne z opisem.
Przekładnia mechaniczna PRM60D została zaprojektowana do użytku w rekreacyjnych, gdzie wymagana są lekkie przekładnie. Sprzęgła stożkowe dla obu biegów są obsługiwane mechanicznie i nie wymagają regulacji.

Docelowo przekładnia została zaprojektowana do pracy ze standardowymi silnikami o kierunku obrotów odwrotnym do ruchu wskazówek zegara. Takie połączenie sprawia, że wał wejściowy przekładni patrząc od przodu obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara co z kolei wymusza stosowanie prawych śrub napędowych.

Obudowa przekładni jest zewnętrznie żebrowana dla zapewnienia lekkości i dobrego odprowadzania ciepła, dlatego nie olej nie wymaga chłodzenia.

Sterowanie przekładnią odbywa się za pomocą dźwigni, która może być ustawiona w trzech pozycjach: jazda do przodu, pozycja neutralna, jazda do tyłu.  Można zastosować system zdalnego sterowania dla silnika i przekładni, np.: MORSE MT3 lub SL3, w którym sterowanie obrotami silnika i przełożeniem przekładni odbywa się za pomocą jednej dźwigni.
Dostępne przełożenia to 1,52:1, 2:1, 2,5:1. Przełożenie wstecz wynosi 2,05:1.

Przekładnia PRM 60D

Model Typ przekładni Przełożenie Maksymalne obroty na minutę Moc w BHP/100 obr.
w trybie ciągłym chwilowe tryb pracy: przyjemnościowa tryb pracy: light commercial
PRM 60D Mechaniczna 1,52:1 4500 4500 0,98 0,80
2:1 4500 4500 0,85 0,68
2,5:1 4500 4500 0,85 0,58

Uwaga: pomiary zostały dokonane na kole zamachowym silnika.

Chłodzenie oleju
Normalne temperatura pracy oleju powinna wynosić 50-95 °C przy użyciu dobrej jakości płynu do przekładni.

Pojemność oleju
0,2 litra

Waga
10 kg

Wielowypust
10 zębów B10 x 23 x 29mm DIN 5464
sprzęgło 4", 4 otwory na średnicy 3 1/4"



Specyficzne kody