- Przekładnia PRM 90D -

Przekładnia PRM 90D

Przekładnia PRM 90D

Przekładnia mechaniczna PRM90D została zaprojektowana do użytku w rekreacyjnych, gdzie wymagana są lekkie przekładnie. Sprzęgła stożkowe dla obu biegów są obsługiwane mechanicznie i nie wymagają regulacji.

Docelowo przekładnia została zaprojektowana do pracy ze standardowymi silnikami o kierunku obrotów odwrotnym do ruchu wskazówek zegara. Takie połączenie sprawia, że wał wejściowy przekładni patrząc od przodu obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara co z kolei wymusza stosowanie prawych śrub napędowych.

Obudowa przekładni jest zewnętrznie żebrowana dla zapewnienia lekkości i dobrego odprowadzania ciepła, dlatego nie olej nie wymaga chłodzenia.

Sterowanie przekładnią odbywa się za pomocą dźwigni, która może być ustawiona w trzech pozycjach: jazda do przodu, pozycja neutralna, jazda do tyłu. Można zastosować system zdalnego sterowania dla silnika i przekładni, np.: MORSE MT3 lub SL3, w którym sterowanie obrotami silnika i przełożeniem przekładni odbywa się za pomocą jednej dźwigni.

Dostępne przełożenia to 1,52:1, 2:1, 2,5:1. Przełożenie wstecz wynosi 2,5:1.


Przekładnia PRM 90D

Model Typ przekładni Przełożenie Maksymalne obroty na minutę Moc w BHP/100 obr.
w trybie ciągłym chwilowe tryb pracy: przyjemnościowa tryb pracy: light commercial
PRM 90D Mechaniczna 2,04:1 5000 5000 1,26 0,83
2,5:1 5000 5000 1,10 0,73

Uwaga: pomiary zostały dokonane na kole zamachowym silnika. Maksymalna moc: 47 BHP w trybie pracy przyjemnościowej i 32 BHP w light commercial.

Chłodzenie oleju
Normalne temperatura pracy oleju powinna wynosić 50-95 °C przy użyciu dobrej jakości płynu do przekładni.

Pojemność oleju
0,3 litra

Waga
13 kg

Wielowypust
10 zębów B10 x 23 x 29mm DIN 5464
sprzęgło 4", 4 otwory na średnicy 3 1/4"



Szczegóły produktu

Quick Compare

Produkt
BETA20 - Silnik Beta  20 x - Silnik Beta 20 BETA25 - Silnik Beta  25 - Silnik Beta 25 BETA70T - Silnik Beta  70T - Silnik Beta 70T B25.... - Dławica na wał 25 mm, ze wzmocnionym mieszkiem i bez wtrysku wody - Dławica na wał 25 mm, ze wzmocnionym mieszkiem i bez wtrysku wody
Dostępność
Cena
1 639,59 zł
Opis

Silnik stacjonarny  Beta 20 o mocy 20 KM

Jak dobrać silnik na jacht?

Jak dobrać silnik na jednostkę roboczą?

Silnik stacjonarny  Beta 25 o mocy 25 KM

Jak dobrać silnik na jacht?

Jak dobrać silnik na jednostkę roboczą?

Silnik stacjonarny Beta 70T o mocy 70 KM 

Jak dobrać silnik na jacht?

Jak dobrać silnik na jednostkę roboczą?

Dostępne średnice rury stewowej: 41/46, 53/62, 64/70 mm

Mieszek wzmocniony Kevlarem

Wtrysk wody
nie
Średnica wału
25 mm