
Docelowo przekładnia została zaprojektowana do pracy ze standardowymi silnikami o kierunku obrotów odwrotnym do ruchu wskazówek zegara. Takie połączenie sprawia, że wał wejściowy przekładni patrząc od przodu obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara co z kolei wymusza stosowanie prawych śrub napędowych.
Obudowa przekładni jest zewnętrznie żebrowana dla zapewnienia lekkości i dobrego odprowadzania ciepła, dlatego nie olej nie wymaga chłodzenia.
Dostępne przełożenia to 1,52:1, 2:1, 2,5:1. Przełożenie wstecz wynosi 2,5:1.
Przekładnia PRM 90D
Model | Typ przekładni | Przełożenie | Maksymalne obroty na minutę | Moc w BHP/100 obr. | ||
w trybie ciągłym | chwilowe | tryb pracy: przyjemnościowa | tryb pracy: light commercial | |||
PRM 90D | Mechaniczna | 2,04:1 | 5000 | 5000 | 1,26 | 0,83 |
2,5:1 | 5000 | 5000 | 1,10 | 0,73 |
Uwaga: pomiary zostały dokonane na kole zamachowym silnika. Maksymalna moc: 47 BHP w trybie pracy przyjemnościowej i 32 BHP w light commercial.
Chłodzenie oleju
Normalne temperatura pracy oleju powinna wynosić 50-95 °C przy użyciu dobrej jakości płynu do przekładni.
Pojemność oleju
0,3 litra
Waga
13 kg
Wielowypust
10 zębów B10 x 23 x 29mm DIN 5464
sprzęgło 4", 4 otwory na średnicy 3 1/4"
Specyficzne kody
W tej kategorii
Wałek homokinetyczny P30/60/80 Python Drive
Wałek homokinetyczny o długości 145, 165 lub 195 mm do Python Drive 30/60/80
Wirnik-Impeler JMP 7400
Wirnik Jabsco® 920-0001, Johnson® 09-1028B, Nikkiso® F20CBC, Kashiyama® SP-70, Sherwood® 18200
Silnik Beta 25
Silnik stacjonarny Beta 25 o mocy 25 KM