P110-T - Python Drive P110-T -

Python Drive P110-T

5 907,28 zł
Brutto 6-12

Średnica wału: 35-50 mm

Standardowe długości wału homokinetycznego: 180, 225 mm

Dłuższe wały homokinetyczne: 500, 750, 1000 mm

Średnica wału
Długość wału homokinetycznego
Ilość

Python Drive P110-T

Zespół Python-Drive można łatwo zamontować na wał śrubowy w dowolnie wybranym miejscu, pomiędzy pochwą wału śrubowego i przekładnią. Zespół ten składa się z łożyska oporowego oraz wału homokinetycznego. Łożysko oporowe należy zamontować do elementu konstrukcyjnego jednostki. Dzięki temu wszelkie siły poosiowe są przekazywane poprzez łożysko na kadłub, a nie na silnik. Czyli, krótko mówiąc, wał zaczyna pchać całą jednostkę, a nie silnik. Amortyzatory gumowe w zespole oporowym stabilizują wał i pochłaniają drgania wału napędowego. Homokinetyczne wały napędowe Python-Drive stanowią kolejny kluczowy element tego rozwiązania. Wał homokinetyczny Python-Drive nie jest podatny na siły skrętne ani bezwładnościowe występujące w wałach kardanowych, ani na wyboczenia znane z wałów śrubowych. Miękkie przekazanie momentu obrotowego z wału napędowego Python-Drive ma miejsce nawet gdy kąty są nierówne. Python-Drive zapewnia płynną pracę układu napędowego i zachowanie różnych kątów wału lepiej niż jakiekolwiek inne urządzenie. Wały homokinetyczne Python-Drive można używać maksymalnie do kąta 8° (8° Na jednym przegubie homokinetycznym; przy dwóch przegubach mamy do dyspozycji łącznie 16°). Maksymalne obroty wału śrubowego mogą wynosić 4500 rpm (w zależności od modelu). Dokładniejsze informacje na ten temat można znaleźć w instrukcji montażu. Wały homokinetyczne Python-Drive mogą mieć także dowolną długość.

TypP110-T
Maksymalny moment obrotowy wału110 kgm
1080 Nm
Średnica wału śrubowego*35-50 mm (2")
Maksymalny napór śruby18 kN
Przykład użycia z silnikiem diesla180 HP/3000 rpm przekładnia 2:1
Opcjonalne długości wału homokinetycznego: 180 lub 225 mm.

*Rozmiary dostępne także na wały calowe.

Specyficzne kody