
Nowy silnik Beta przystosowany do podłączenia przekładni Volvo 120S. Dostarczamy tu sam silnik, który jest przystosowany do wymiarów wcześniejszego silnika. Instalacja takiego silnika pozwala zachować starą przekładnie Saildrive, który jeszcze jest w dobrym stanie i nie wymaga wymiany. Zmniejsza to znacząco koszty inwestycji. Silniki są wyposażone w płytką miskę olejową i poduszki oraz wsporniki są przystosowane do wymiarów fundamentu Volvo Saildrive 120S.
Do przekładni Volvo Saildrive 120S można zastosować następujące silniki :
-Beta 14SD
-Beta 16SD
-Beta 20SD
-Beta 25SD
-Beta 30 SD
-Beta 35SD
-Beta 38SD
-Beta 45SD
Zobacz nasz katalog silników morskich Beta Marine
Specyficzne kody
System „Flybridge” - opcja
Układ ten służy do obsługi dwóch stanowisk sterowania i składa się z panelu „C” Deluxe z 3-metrowym przewodem do silnika oraz ze standardowym panelem „ABV” lub innym opcjonalnym panelem na 6-cio metrowym przewodzie.
*Na życzenie wykonujemy przewody o dowolnej długości.
Panel C/CW Deluxe z modułem NMEA 2000
Jest to interfejs łączący panel sterowania C lub CW Deluxe z siecią NMEA 2000. Dzięki temu można cyfrowo monitorować obroty silnika, temperaturę silnika, ciśnienie oleju lub odczyty woltomierza z panelu sterowania NMEA. Moduł ten wykorzystuje standardowe połączenie Micro-C, aby umożliwić przesyłanie i przeglądanie danych w sieci. Moduł NMEA można także stosować z jednostkach z dwoma silnikami.
Panel C/CW Deluxe z modułem NMEA 2000
Jest to interfejs łączący panel sterowania C lub CW Deluxe z siecią NMEA 2000. Dzięki temu można cyfrowo monitorować obroty silnika, temperaturę silnika, ciśnienie oleju lub odczyty woltomierza z panelu sterowania NMEA. Moduł ten wykorzystuje standardowe połączenie Micro-C, aby umożliwić przesyłanie i przeglądanie danych w sieci. Moduł NMEA można także stosować z jednostkach z dwoma silnikami.
W tej kategorii
Manetka podwójna
Manetka podwójna-SS
Hydrauliczny układ sterowania FB90 - do silników zaburtowych
Do jednostek z silnikiem zaburtowym o mocy do 90 HP