Tylko online Silnik Beta 90

BETA90-TM93

Silnik Beta 90T

Nowy

Zdjęcie poglądowe!
Rzeczywisty produkt może różnić się od prezentowanego na zdjęciu.
Beta 90 - Silnik diesla o mocy nominalnej 90 KM.

4-cylindrowy, wolnossący silnik diesla o mocy 90 KM, obrotach maksymalnych 2600 rpm i pojemności skokowej 3769 cm3.

Silnik spełnia surowe normy emisyjne i jest zgodny z euroepjską dyrektywą dot. emisji spalin dla silników do celów przyjemnościowych (RCD 2 - Recreational Craft Directive 2013/3/EU z poprawkami) a także spełnia normy amerykańskie (EPA - U.S Environmental Protection Agency ).

Silnik Beta 90 jest zbudowany na trwałym żeliwnym bloku, który zapewni silnikowi prawdziwą długowieczność.
Niezawodność silników Beta wynika z tradycyjnego podejścia do konstrukcji trwałych silników przystosowanych do pracy. Angielski konserwatyzm jest tu w pełni widoczny: jakichkolwiek układów elektronicznych a sam silnik ma spory zapas mocy. Wszystkie silniki Beta są w pełni mechaniczne. Dotyczy to w szczególności układu wtryskowego, który jest realizowany w pełni mechanicznie, co zapewnia mu niezwykłą trwałość i niezawodność. Wszystkie silniki Beta opierają się na wyjątkowym trójwirowym wtrysku paliwa, który redukuje spalanie oraz przekłada się na wyrównanie pracy silnika. Silniki Beta znane są z gładkiej pracy w pełnym zakresie mocy, w szczególności w zakresie niskich obrotów, dzięki czemu są cichsze i wykazują większą kulturę pracy niż wiele nowocześniejszych rozwiązań.
Każdy żeglarz chce mieć prosty silnik, z którym sam sobie poradzi w każdej sytuacji. Silnik, który zawsze odpali, nie straszne mu gorszej jakości paliwo a regularnie serwisowany odwdzięczy się długowiecznością, niezawodnością i niskim spalaniem.
Silniki Beta Marine spełniają surowe normy emisji nie tylko Europejskie, lecz także Amerykańskie, dzięki czemu jachty z silnikami Beta Marine mogą swobodnie pływać po wodach terytorialnych USA i Kanady.
 
Silnik Beta posiada standardowo:
  • podwójny układ chłodzenia: zamknięty (wewnętrzny) i otwarty, zbudowany na wymienniku ciepła, (dostępna jest także wersja oparta na wymienniku kilowym),
  • pompę wody słodkie,
  • pompę wody zaburtowej,
  • trwały kolektor wydechowy chłodzony wodą,
  • mieszacz spalin wykonany techniką odlewu (jednorodna struktura odlewu wydłuża jego żywotność),
  • w pełni mechaniczną pompę paliwa,
  • filtry oleju, paliwa i powietrza,
  • specjalny cichy filtr powietrza,
  • pompkę do usuwania oleju z silnika, (może być także wykorzystywana do usuwania oleju z przekładni),
  • koło zamachowe o wyjątkowo dużej masie, zapewniającym wyjątkowo równą pracę silnika na niskich obrotach,
  • elastyczną tarczę sprzęgła Centa lub R&D Marine zaprojektowaną specjalnie do silników morskich,
  • przekładnię hydrauliczną o przełożeniu 2:1,
  • amortyzatory gumowe (poduszki),
  • 12V rozrusznik, (opcjonalnie rozrusznik 24V),
  • 70 A alternator (możliwość zamiany na większy alternator lub dodanie drugiego alternatora),
  • cewka odcięcia silnika,
  • panel sterowania „ABV" (z tachometrem/ rejestratorem godzin pracy, stacyjką na kluczyk oraz przyciskiem służącym do odstawiania silnika, diodami ostrzegawczymi i alarmem dźwiękowym sygnalizującym niskie ciśnienie oleju, wysoką temperaturę, brak ładowania oraz lampkę sygnalizującą normalną pracę) z 3-metrowym przewodem wraz ze złączką i gniazdkiem do przyłączenia wiązki silnika.
 
Silnik jest pomalowany farbą odporną na warunki morskie i znajduje się na drewnianej palecie transportowej. Każdy nabywca otrzymuje świadectwo potwierdzające iż silnik przeszedł pomyślnie testy oraz instrukcję w języku polskim. Instrukcja nie tylko opisuje przegląd silnika lecz również przedstawia motaż silnika krok po kroku.

Silnik objęty jest 3-letnią gwarancją "Self Service", która umożliwia dokonanie przeglądów okresowych na własną rękę.

Beta Marine posiada serwisy w praktycznie każdym morskim kraju, gdzie zawijają żeglarze. Serwisy Beta Marine można znaleźć wszędzie: od Islandii, po Argentynę, od Tahiti, poprzez Australię, Nową Zelandię, Japonię, Zatokę Perską a na RPA kończąc.

Specyfikacja silnika:

Cylindry

4T

KM

90

PRM

2600

Pojemność

3769

Silnik bazowy

Kubota

Wtrysk paliwa

pośredni

Masa

425

Max moment obr.

285 Nm

Śr.rury wyd.

60mm

Śr.przewodu paliwa

8mm

Śr.Podlączenia wody

30mm

Przekładnie dostępne dla silnika Beta 43-115

Przekładnia Mechaniczna

Ratio

Beta 43

Beta 50

Beta 60

Beta 70T

Beta 75

Beta 85T

Beta 90T

Beta 105T

Beta 115T

TMC 60

2.00:1
2.45:1

Standard

Standard

-

-

-

-

-

-

-

TMC 60A

2.00:1
2.45:1

Standard

Standard

-

-

-

-

-

-

-

Chłodnica oleju do śruby LH

Extra

Extra

-

-

-

-

-

-

-

TMC 260

2.00:1
2.47:1
2.88:1

Extra

Extra

Standard

-

-

-

-

-

-

Przekładnia Hydrauliczna

Ratio

Beta 43

Beta 50

Beta 60

Beta 70T

Beta 75

Beta 85T

Beta 90T

Beta 105T

Beta 115T

TM 345

2.00:1
2.47:1

Extra

Extra

Extra

Standard

Standard

Standard

-

-

-

TM 345A

2.00:1
2.47:1

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

-

-

-

Zawór trałowy do  TM 345

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

-

-

-

TM 93

2.09:1
2.40:1
2.77:1

-

-

-

Extra

Extra

Extra

Standard

Standard

Standard

TM 93A

2.09:1
2.40:1

-

-

-

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Zawór trałowy do TM 93

-

-

-

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

PRM Marine (Przekładnia Hydrauliczna)

Ratio

Beta 43

Beta 50

Beta 60

Beta 70T

Beta 75

Beta 85T

Beta 90T

Beta 105T

Beta 115T

PRM 150

2.09:1
2.83:1

Standard

Standard

-

-

-

-

-

-

-

PRM 280

1.96:1
2.94:1

Extra

Extra

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

Standard

PRM 260C  prosta(osiowa)

1.96:1
2.94:1

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

PRM 500

1.94:1
2.57:1
2.90:1

-

-

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Extra

Ta strona używa cookie i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.