Silnik Beta 14 Saildrive
Silnik Beta 14 SD osiągający moc nominalną 13,5 KM.
Dostawa na terenie całego świata
W trakcie naszej 30-letniej historii mieliśmy możliwość współpracy z tysiącami klientów, dostarczając silniki napędowe do całej gamy jednostek pływających, poczynając od barek kanałowych, promów pasażerskich, jednostek transportowych, szybkich łodzi patrolowych barek, kutrów rybackich, trawlerów, pchaczy, a kończąc na jachtach żaglowych. Ściśle pracujemy z Wami od momentu ofertacji, poprzez weryfikację projektu instalacji elektrycznej, projektowanie specjalnych rozwiązań na silnikach, aż po nadzór nad instalacją lub samą instalację silnika na jednostce. Stale budujemy i zwiększamy nasze doświadczenie, które wdrażamy do produkcji i wykorzystujemy w trakcie opieki serwisowej naszych silników. Zwiększa to naszą elastyczność w doborze i adaptacji naszych rozwiązań do potrzeb użytkowników. Dzięki temu wiele naszych produktów to rozwiązania dedykowane, uwzględniające wiele niestandardowych opcji i podzespołów. Wieloletnie opracowywanie silników morskich sprawiło, że oprócz standardowych jednostek potrafimy zbudować bardzo wyspecjalizowane silniki napędowe, wyposażone w wiele niestandardowych rozwiązań. Wszystkie nasze produkty standardowe i dedykowane są projektowane z uwzględnieniem najmniejszych szczegółów konstrukcyjnych i funkcjonalnych przy pomocy zaawansowanych systemów CAD. Wszystkie nasze operacje są realizowane w oparciu o system zarządzania jakością ISO 9001 nadzorowany przez światowej klasy audytora.
Rozwiązanie 1: Nowy silnik i przekładnia SAILDRIVE Najczęstszy przypadek to konieczność montażu silnika wraz z przekładnią saildrive. W takim przypadku oferujemy silniki Beta 14 – Beta 60 z zamontowaną przekładnią Technodrive SeaProp 60. Standardowo takie silniki wyposażone są w płytką miskę olejową. Tak skonfigurowany silnik, może być dostarczony wraz z fundamentem. Całość można łatwo zamontować w nowej jednostce. Jeśli nowy silnik i saildrive mają zastąpić istniejący napęd, wtedy silnik wyposażamy w łapy specjalne (opcja) można bez kłopotu wstawić w istniejące łoże silnika – dotyczy to silników Volvo i Yanmar. Silniki Bukh wymagają wymiany także całego łoża. |
![]() |
Przekładnia SeaProp 60 Przekładnia SAILDRIVE SeaProp 60 o przełożeniu 2, 15: 1 i 2, 38: 1 może pracować z silnikami o obrotach prawych i lewych. Ponadto, jeśli wymaga tego konstrukcja kadłuba, przekładnię można obrócić wokół własnej osi, co umożliwia montaż silnika „nad” śrubą. |
![]() |
Rozwiązanie 2: Nowy silnik Beta do istniejącej przekładni saildrive Zawsze zalecamy wymianę całego napędu. Jednak jeśli istniejąca przekładnia jest po remoncie i jest w dobrym stanie, można poprzestać na wymianie samego silnika.Specjalizujemy się w adaptacji naszych silników do istniejących przekładni. W przypadku takiej adaptacji, silnik jest wyposażony w płytka miskę olejową, tarczę sprzęgła oraz adapter, który umożliwia montaż do istniejącej przekładni saildrive Volvo 110S, Volvo 120S, Volvo 130S, Yanmar SD20 oraz Bukh. |
Silnik Beta 14 SD osiągający moc nominalną 13,5 KM.
Silnik Beta 16 SD osiągający moc nominalną 16 KM.
Silnik Beta 20 SD osiągający moc nominalną 20 KM.
Silnik Beta 25 SD osiągający moc nominalną 25 KM.
Silnik Beta 30 SD osiągający moc nominalną 30 KM.
Silnik Beta 35 SD osiągający moc nominalną 35 KM.
Silnik Beta 38 SD osiągający moc nominalną 38 KM.
Silnik Beta 43 SD osiągający moc nominalną 43 KM.
Silnik Beta 50 SD osiągający moc nominalną 50 KM.
Silnik Beta 60 SD osiągający moc nominalną 56 KM.
Uszczelka nakładana na trzon przekładni SD - Saildrive i przyklejana na kadłub.