Silniki Saildrive

Silniki Saildrive

W trakcie naszej 30-letniej historii mieliśmy możliwość współpracy z tysiącami klientów, dostarczając silniki napędowe do całej gamy jednostek pływających, poczynając od barek kanałowych, promów pasażerskich, jednostek transportowych, szybkich łodzi patrolowych barek, kutrów rybackich, trawlerów, pchaczy, a kończąc na jachtach żaglowych. Ściśle pracujemy z Wami od momentu ofertacji, poprzez weryfikację projektu instalacji elektrycznej, projektowanie specjalnych rozwiązań na silnikach, aż po nadzór nad instalacją lub samą instalację silnika na jednostce. Stale budujemy i zwiększamy nasze doświadczenie, które wdrażamy do produkcji i wykorzystujemy w trakcie opieki serwisowej naszych silników. Zwiększa to naszą elastyczność w doborze i adaptacji naszych rozwiązań do potrzeb użytkowników. Dzięki temu wiele naszych produktów to rozwiązania dedykowane, uwzględniające wiele niestandardowych opcji i podzespołów. Wieloletnie opracowywanie silników morskich sprawiło, że oprócz standardowych jednostek potrafimy zbudować bardzo wyspecjalizowane silniki napędowe, wyposażone w wiele niestandardowych rozwiązań. Wszystkie nasze produkty standardowe i dedykowane są projektowane z uwzględnieniem najmniejszych szczegółów konstrukcyjnych i funkcjonalnych przy pomocy zaawansowanych systemów CAD. Wszystkie nasze operacje są realizowane w oparciu o system zarządzania jakością ISO 9001 nadzorowany przez światowej klasy audytora.

Mając na uwadze oszczędności dla naszych klientów oferujemy dwa rozwiązania SailDrive.


Rozwiązanie 1: Nowy silnik i przekładnia SAILDRIVE


Najczęstszy przypadek to konieczność montażu silnika wraz z przekładnią saildrive. W takim przypadku oferujemy silniki Beta 14 – Beta 60 z zamontowaną przekładnią Technodrive SeaProp 60. Standardowo takie silniki wyposażone są w płytką miskę olejową. Tak skonfigurowany silnik, może być dostarczony wraz z fundamentem. Całość można łatwo zamontować w nowej jednostce.

Jeśli nowy silnik i saildrive mają zastąpić istniejący napęd, wtedy silnik wyposażamy w łapy specjalne (opcja) można bez kłopotu wstawić w istniejące łoże silnika – dotyczy to silników Volvo i Yanmar. Silniki Bukh wymagają wymiany także całego łoża.

"

Przekładnia SeaProp 60

Przekładnia SAILDRIVE SeaProp 60 o przełożeniu 2, 15: 1 i 2, 38: 1 może pracować z silnikami o obrotach prawych i lewych. Ponadto, jeśli wymaga tego konstrukcja kadłuba, przekładnię można obrócić wokół własnej osi, co umożliwia montaż silnika „nad” śrubą.


Rozwiązanie 2: Nowy silnik Beta do istniejącej przekładni saildrive

Zawsze zalecamy wymianę całego napędu. Jednak jeśli istniejąca przekładnia jest po remoncie i jest w dobrym stanie, można poprzestać na wymianie samego silnika.Specjalizujemy się w adaptacji naszych silników do istniejących przekładni. W przypadku takiej adaptacji, silnik jest wyposażony w płytka miskę olejową, tarczę sprzęgła oraz adapter, który umożliwia montaż do istniejącej przekładni saildrive Volvo 110S, Volvo 120S, Volvo 130S, Yanmar SD20 oraz Bukh.