Napędy hydrauliczne
Napęd hydrauliczny to szczególnie dobre rozwiązanie dla jednostek, gdzie nie ma miejsca na tradycyjny silnik z klasyczną linią wału. Silnik spalinowy może być umieszczony w dowolnym miejscu na jachcie, pod dowolnym kątem w stosunku do wału i w dowolnej odległości od niego. Brak sztywnego połączenia silnika i wału daje nam naprawdę duże możliwości.
Napęd hydrauliczny może być zbudowany w oparciu o silniki Beta 38 do Beta 115. Projektujemy i wykonujemy dowolne rozwiązania hydrauliczne oparte na silnikach spalinowych. Napęd hydrauliczny jest projektowany indywidualnie w oparciu o parametry sprawności kadłuba.
Projektowany i dostarczany napęd składa się z: silnika, pompy hydraulicznej dopasowanej do mocy silnika, 35 litrowego zbiornika na olej hydrauliczny ze wskaźnikiem poziomu, filtra 25-mikronowego, oraz zaworu kierunkowego do sterowania pracą śruby napędowej. Przewody hydrauliczne są przedmiotem osobnej wyceny.
Napęd hydrauliczny może być zbudowany w oparciu o silniki Beta 38 do Beta 115. Projektujemy i wykonujemy dowolne rozwiązania hydrauliczne oparte na silnikach spalinowych. Napęd hydrauliczny jest projektowany indywidualnie w oparciu o parametry sprawności kadłuba.
Projektowany i dostarczany napęd składa się z: silnika, pompy hydraulicznej dopasowanej do mocy silnika, 35 litrowego zbiornika na olej hydrauliczny ze wskaźnikiem poziomu, filtra 25-mikronowego, oraz zaworu kierunkowego do sterowania pracą śruby napędowej. Przewody hydrauliczne są przedmiotem osobnej wyceny.
Napęd hydrauliczny składa się z silnika Beta Marine z pompą hydrauliczną oraz następujących elementów:
Zbiornik | Zawór kierunkowy | Chłodnica | Silnik hydrauliczny Pędnik i śruba jako opcja |