Marine Engines

Marine Engines

Beta Marine Diesel Marine Propulsion Engines

Beta 10 Beta 14 Beta 16 Beta 20 Beta 25
Beta 30 Beta 35 Beta 38 Beta 45T Beta 43
Beta 50 Beta 60 Beta 70T Beta 75 Beta 85T
Beta 90 Beta 90T Beta 105T Beta 115T Beta 150

W trakcie naszej 30-letniej historii mieliśmy możliwość współpracy z tysiącami klientów, dostarczając silniki napędowe do całej gamy jednostek pływających, poczynając od barek kanałowych, promów pasażerskich, jednostek transportowych, szybkich łodzi patrolowych barek, kutrów rybackich, trawlerów, pchaczy, a kończąc na jachtach żaglowych. Ściśle pracujemy z Wami od momentu ofertacji, poprzez weryfikację projektu instalacji elektrycznej, projektowanie specjalnych rozwiązań na silnikach, aż po nadzór nad instalacją lub samą instalację silnika na jednostce.

Stale budujemy i zwiększamy nasze doświadczenie, które wdrażamy do produkcji i wykorzystujemy w trakcie opieki serwisowej naszych silników. Zwiększa to naszą elastyczność w doborze i adaptacji naszych rozwiązań do potrzeb użytkowników. Dzięki temu wiele naszych produktów to rozwiązania dedykowane, uwzględniające wiele niestandardowych opcji i podzespołów.

Wieloletnie opracowywanie silników morskich sprawiło, że oprócz standardowych jednostek potrafimy zbudować bardzo wyspecjalizowane silniki napędowe, wyposażone w wiele niestandardowych rozwiązań.

Wszystkie nasze produkty standardowe i dedykowane są projektowane z uwzględnieniem najmniejszych szczegółów konstrukcyjnych i funkcjonalnych przy pomocy zaawansowanych systemów CAD.

Wszystkie nasze operacje są realizowane w oparciu o system zarządzania jakością ISO 9001 nadzorowany przez światowej klasy audytora.

Silniki Beta 10 – Beta 115 są oparte na zaawansowanych technologicznie jednostkach napędowych KUBOTA, charakteryzujących się równą, cichą pracą, wysokim momentem obrotowym dostępnym już na niskich obrotach i maksymalną mocą zazwyczaj dostępną na średnich obrotach. Silniki Kubota są znane ze swej trwałości i niezawodności. Silniki Beta 10 – Beta 105 spełniają wymogi dla emisji spalin obowiązującej dyrektywy RDC-2 (Recreational Craft Directive 2013/53/EU). Silniki Beta 10 – Beta 85T (z wyjątkiem Beta 45T i Beta 70) spełniają wymogi dla emisji EPA (U. S Environmental Protection Agency).

Zgodno%C5%9B%C4%87%20z%20przepisami%20RCD%20oraz%20EPA.png


Silniki 2, 3 i 4-cylindrowe wyposażone są w pierścień inercyjny na kole zamachowym oraz morską tarczę sprzęgła, co zapewnia płynne przekazywanie mocy. Taka konstrukcja koła zamachowego oraz sprzęgło specjalnie zaprojektowane do silników morskich doskonale tłumią drgania.

Wałek krzywkowy jest napędzany przez zębatkę, co tylko zwiększa niezawodność i zmniejsza potrzebę serwisowania, ponieważ brak tu łańcucha rozrządu, czy pasków klinowych/zębatych, które należałoby wymieniać. Brak tu jakiejkolwiek elektroniki, która jest jednym z najczęstszych przyczyn problemów w nowoczesnych silnikach.

Silnik wyposażony jest w świece żarowe wspomagające rozruch poniżej 5°C, filtr paliwa, MECHANICZNĄ pompę podającą paliwo, MECHANICZNĄ pompę wtryskową i MECHANICZNIE regulowany rozrząd, co przekłada się na niezawodne działanie i rozruch bez względu na warunki pogodowe.

Silniki Beta można montować pod stałym kątem 15° C, a gdy jednostka ulega silnym przechyłom nawet pod kątem 25°. (Montaż pod kątem powyżej 15° tylko za zgodą firmy Diesel Air lub Beta Marine).

Silniki Beta 10, 14, 16, 20 i 25 są wyposażone w standardowy alternator 40A. Silniki Beta 30 – Beta 105 mają standardowo alternator 70A. Wszystkie alternatory są napędzane poprzez pasek klinowy i osiągają pełną moc przy prędkości marszowej jednostki.

Na życzenie oferujemy opcjonalne lub dodatkowe alternatory napędzane paskiem klinowym lub wielorowkowym.

Opcjonalne łapy specjalne, które ułatwiają umieszczenie silnika na istniejącym fundamencie. Oferujemy komputerowe modelowanie 3D, aby pomóc wprojektować silnik na istniejące fundamenty.

Silniki mogą być wyposażone w przekładnie osiowe, o obniżonej osi, kątowe i przekładnie V. Kierunek obrotów „w przód” jest zgodny z ruchem wskazówek zegara – patrząc od tyłu na przekładnię.

Wszystkie silniki są standardowo wyposażone w wymiennik ciepła wykonany z rurek miedzioniklowych, odpornych na wodę morską. Większość jednostek to silniki wolnossące. Wyjątkiem są tu silniki Beta 45T, 75T 85T i 95T, 105T i 115T które są doładowane.

Silniki Beta 10, 14, 16, 20, 25, 30, 35, 38, 43, 50, 60 i 75 posiadają trójwirowy system spalania oraz wtrysk pośredni, co gwarantuje cichą pracę, niskie emisje i niskie spalanie.

Silniki Beta 45T, 70T, 85T, 90T i 105T są wyposażone w system spalania ICVS, który gwarantuje cichą pracę, niskie emisje i niskie spalanie.

Gwarancja.png

Silniki Beta wykorzystywane na jachtach przyjemnościowych mają 5-LETNIĄ GWARANCJĘ w systemie SELF-SERVICE.
SELF-SERVICE umożliwia właścicielowi silnika samodzielną wymianę oleju i filtrów, bez utraty gwarancji.