I017 - Amortyzator I -

    Amortyzator I

    zł666.99
    VAT included 6-12
    (542.27 tax excl.)

    Średnica szpilki: 3/4" UNF

    Masa silnika / amortyzator
    Quantity

    Amortyzatory serii I.

    Dzięki odpowiedniemu projektowi amortyzatorów serii I, po instalacji silnika możliwe jest dokonanie jego szybkiej regulacji. Wszystkie amortyzatory posiadają regulację wysokości. Stalowy pierścień u podstawy amortyzatora stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika. Elementy stalowe są ocynkowane w celu zabezpieczenia antykorozyjnego.

    Aby odpowiednio dobrać amortyzator do silnika z naszej oferty wymagane są następujące informacje:

    1. Typ silnika i liczba cylindrów,
    2. Typ przekładni i redukcja,
    3. Masa silnika wraz z przekładnią,
    4. Miejsce koła zamachowego (standardowo między silnikiem a przekładnią, czy nietypowo),
    5. Rozkład łap montażowych silnika,
    6. Położenie środka ciężkości silnika (jeżeli nie da się określić środka ciężkości silnika, należy przyjąć, że masa rozkłada się w następujący sposób: 40% masy na przedniej parze amortyzatorów i 60% na tylnej parze amortyzatorów, od strony przekładni),
    7. Przy montażu silnika należy pamiętać by różnica między kompresją prawego i lewego amortyzatora była możliwie jak najmniejsza. Maksymalna różnica kompresji pary amortyzatorów nie może przekroczyć 1 mm. Uwaga - nie dotyczy to różnicy między przednią a tylną parą amortyzatorów, która może być większa w zależności od rozkładu masy!

    Numer

    Zakres
    obciążenia

    Średnica szpilki

    Maksymalna
    kompresja
    Odchylenie Wysokość nakrętki
    regulacyjnej
    I015 228-546  kg 3/4" UNF 3-6,4 mm 3 mm 16 mm
    I016 296-682 kg 3/4" UNF 3-6,4 mm 3 mm 16 mm
    I017 400-910 kg 3/4" UNF 3-6,4 mm 3 mm 16 mm