Model | Przyłącze | Przepływ (l/h) | Wymiary | Waga |
MFC 110 | 1/2" | 110-750 | 73x300 | 2,1 kg |
Jak działa nasz filtr?
Nasz mikro-separator jest filtrem wstępnym paliwa, który usuwa w jednym cyklu 95–99% wolnej wody, piasku, rdzy i wszystkich innych stałych zanieczyszczeń z paliwa. Filtr Microseparator jest instalowany pomiędzy zbiornikiem i głównym filtrem paliwa lub pompą paliwową. Jest to ’pierwsza linia obrony’ przed zanieczyszczeniami znajdującymi się w zbiorniku.
Korzyści dla silnika i delikatnych układów paliwowych:
- Usunięcie do 99,9% wolnej wody z paliwa co zapobiega tworzeniu się kwasów i mnożeniu bakterii,
- Usunięcie stałych zanieczyszczeń,
- Ochrona kosztownych wtryskiwaczy przed bakteriami,
- Ochrona silnika! - źle działające wtryskiwacze mogą spowodować uszkodzenie Twojego silnika.
Korzyści finansowe
- Poprawa stanu urządzeń i zmniejszenie strat produkcyjnych wynikających z brudnego paliwa.
- Wzrost żywotności pompy paliwa i wtryskiwaczy,
- Wzrost żywotności filtrów paliwa,
- Ochrona silnika,
- Ochrona filtrów wewnętrznych, które rzadziej wymagają wymiany.
Środowisko
Badania pokazują, że nasze filtry pomagają w redukcji emisji, takich jak spaliny i dwutlenek węgla, które zmniejszają się o 17,3%, oraz tlenki azotu, których zawartość w spalinach spada o 5,9%.
Microseparator to większa moc silnika i mniejsze o 5% zużycie paliwa. Mniej spalin i czyste filtry paliwa.
Wykorzystując nasz Zaawansowany System Filtracji Microsepartor zmniejszysz o 50% problemy silnika wywołane przez paliwo.
MicroSeparator
Kluczem do skuteczności naszych filtrów jest inercja, powierzchnia i czas przez jaki paliwo znajduje się w warstwie filtracyjnej. Nasz System zaawansowanej filtracji wykorzystuje warstwę granulatu ceramicznego, ze specjalnie dobranego materiału, który zwiększa powierzchnię tarcia paliwa, co przekłada się na większą skuteczność oddzielania wody i cząstek stałych od paliwa. Materiał ceramiczny nie dokonuje prawdziwej filtracji, lecz zwiększa powierzchnię, po której przepływa paliwo i dzięki temu rośnie napięcie międzycząsteczkowe pomiędzy paliwem i materiałem ceramicznym i zwiększa się tarcie. W wyniku tego woda skupia się w krople, które następnie się powiększają i jako cięższe opadają na dno filtra. W tym procesie także zanieczyszczenia stałe są wytrącane z paliwa. Dzięki temu wszystkie zanieczyszczenia trafiają na dno cylindra, skąd można je usunąć otwierając zawór spustowy, a czyste paliwo może nieprzerwanie płynąć do układu paliwowego.
Długość każdego filtra jest tak zaprojektowana, aby paliwo mogło jak najdłużej przebywać w Microseparatorze nie wpływając jednocześnie na spadek mocy silnika czy szybkość przepływu. W przypadku wątpliwości co do tego jaki rozmiar wybrać należy pamiętać o prostej zasadzie: „Im większy, tym lepszy!” Im dłużej paliwo znajduje się w naszym filtrze tym więcej zanieczyszczeń zostanie z niego wytrąconych. Na zamówienie dostępne są filtry każdej wielkości do każdego przepływu.
Microseparator:
- Wydłuży żywotność silnika,
- Zwiększy wydajność,
- Zmniejszy koszty dzięki rzadszym przeglądom.