MICROSEP-MFC-110 - Microseparator MFC110 -

    Microseparator MFC110

    zł2,181.04
    VAT included 6-12
    (1773.2 tax excl.)

    Puryfikator oleju napędowego – MicroseparatorMFC110

    Model Przyłącze Przepływ (l/h) Wymiary Waga
    MFC 110 1/2" 110-750 73x300 2,1 kg

    Jak działa nasz filtr?

    Nasz mikro-separator jest filtrem wstępnym paliwa, który usuwa w jednym cyklu 95–99% wolnej wody, piasku, rdzy i wszystkich innych stałych zanieczyszczeń z paliwa. Filtr Microseparator jest instalowany pomiędzy zbiornikiem i głównym filtrem paliwa lub pompą paliwową. Jest to ’pierwsza linia obrony’ przed zanieczyszczeniami znajdującymi się w zbiorniku.

    Mikroseparator w ukadzie paliwowym

    Korzyści dla silnika i delikatnych układów paliwowych:

    • Usunięcie do 99,9% wolnej wody z paliwa co zapobiega tworzeniu się kwasów i mnożeniu bakterii,
    • Usunięcie stałych zanieczyszczeń,
    • Ochrona kosztownych wtryskiwaczy przed bakteriami,
    • Ochrona silnika! - źle działające wtryskiwacze mogą spowodować uszkodzenie Twojego silnika.

    Korzyści finansowe

    • Poprawa stanu urządzeń i zmniejszenie strat produkcyjnych wynikających z brudnego paliwa.
    • Wzrost żywotności pompy paliwa i wtryskiwaczy,
    • Wzrost żywotności filtrów paliwa,
    • Ochrona silnika,
    • Ochrona filtrów wewnętrznych, które rzadziej wymagają wymiany.

    Środowisko

    Badania pokazują, że nasze filtry pomagają w redukcji emisji, takich jak spaliny i dwutlenek węgla, które zmniejszają się o 17,3%, oraz tlenki azotu, których zawartość w spalinach spada o 5,9%.

    Microseparator to większa moc silnika i mniejsze o 5% zużycie paliwa. Mniej spalin i czyste filtry paliwa.

    Wykorzystując nasz Zaawansowany System Filtracji Microsepartor zmniejszysz o 50% problemy silnika wywołane przez paliwo.

    MicroSeparator

    Kluczem do skuteczności naszych filtrów jest inercja, powierzchnia i czas przez jaki paliwo znajduje się w warstwie filtracyjnej. Nasz System zaawansowanej filtracji wykorzystuje warstwę granulatu ceramicznego, ze specjalnie dobranego materiału, który zwiększa powierzchnię tarcia paliwa, co przekłada się na większą skuteczność oddzielania wody i cząstek stałych od paliwa. Materiał ceramiczny nie dokonuje prawdziwej filtracji, lecz zwiększa powierzchnię, po której przepływa paliwo i dzięki temu rośnie napięcie międzycząsteczkowe pomiędzy paliwem i materiałem ceramicznym i zwiększa się tarcie. W wyniku tego woda skupia się w krople, które następnie się powiększają i jako cięższe opadają na dno filtra. W tym procesie także zanieczyszczenia stałe są wytrącane z paliwa. Dzięki temu wszystkie zanieczyszczenia trafiają na dno cylindra, skąd można je usunąć otwierając zawór spustowy, a czyste paliwo może nieprzerwanie płynąć do układu paliwowego.

    Długość każdego filtra jest tak zaprojektowana, aby paliwo mogło jak najdłużej przebywać w Microseparatorze nie wpływając jednocześnie na spadek mocy silnika czy szybkość przepływu. W przypadku wątpliwości co do tego jaki rozmiar wybrać należy pamiętać o prostej zasadzie: „Im większy, tym lepszy!” Im dłużej paliwo znajduje się w naszym filtrze tym więcej zanieczyszczeń zostanie z niego wytrąconych. Na zamówienie dostępne są filtry każdej wielkości do każdego przepływu.

    Microseparator:

    - Wydłuży żywotność silnika,

    - Zwiększy wydajność,

    - Zmniejszy koszty dzięki rzadszym przeglądom.